بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

ارتقای حوزه ریلی و بهبود جاده های کشور از اولویت های وزارت راه است

تین نیوز | معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ارتقای ساخت وساز در حوزه ریلی و بهبود جاده های کشور از اولویت های این وزارتخانه است.
 
سید سعید سیدعلایی روز سه شنبه درآیین معارفه مدیرکل راه وشهرسازی سیستان وبلوچستان ارتقای ایمنی جاده های کشور، انتقال سفر از حوزه جاده ای به حوزه ریلی، افزایش ایمنی در حوزه هوایی، حذف نقاط حادثه خیز و اتمام پروژه های مسکن شهری را از دیگر اولویت های این وزارتخانه برشمرد.
 
وی با اشاره به پروژه های درحال ساخت سیستان وبلوچستان افزود: اینک 573 پروژه در حوزه های راه و شهرسازی، مسکن و حمل ونقل جاده ای استان با هزار و 620 میلیارد ریال درحال پیگیری است.
 
وی ادامه داد: همچنین ساخت 23 هزار و 500 واحد مسکن شهری سیستان و بلوچستان از برنامه های این وزارتخانه است که حدود 13 هزار و 500 واحد آن بهره برداری شده است.
 
وی ابراز امیدواری کرد ساخت 10 هزار واحد مسکونی در سیستان وبلوچستان تا پایان سال 94 به اتمام برسد.
 
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: سیستان وبلوچستان به دلیل ویژگی های خاص از جمله پهناورترین استان کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدور جنوب و جنوب شرق به شمال، دسترسی به آبهای آزاد و دریای عمان و همچنین هم مرزی با کشورهای پاکستان و افغانستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
علایی افزود: ساخت و توسعه راههای سیستان وبلوچستان بویژه در حوزه جاده ای و ریلی بسیار مورد توجه است از این رو در حمل ونقل جاده ای با هماهنگی با سازمان راهداری 500 میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی جاده های استان پیش بینی شده و درحال تخصیص است.
 
مراسم معارفه مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان روز سه شنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان و جمعی از مسوولان استانی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
 
در این مراسم 'مسعود مالکی' به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان معرفی و از 'ابوالفضل باقرنیا' مدیرکل سابق قدردانی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.