بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

راه آهن گرگان - مشهد از شهرهای گلستان عبور کند

تین نیوز |عضو شورای اسلامی شهرستان علی آبادکتول گفت: عبور خط راه آهن گرگان - مشهد از شهرهای گلستان مطالبه اصلی مردم است.
 
غلامرضا حاتمی عبورخط راه آهن تهران - شمال - مشهد از شهرهای گلستان را یکی از مطالبات اصلی مردم استان دانست و گفت: امیدواریم با سفر رئیس جمهور به گلستان این مهم تحقق یابد.
 
وی افزود: در حال حاضر نابسامانی اقتصادی، بیکاری، معضلات و مشکلات اجتماعی و اقتصادی به دلیل نبود برخی زیرساخت های لازم، از مهم ترین مشکلات شهرهای بزرگ و کوچک استان است.
 
وی با بیان اینکه راه آهن می تواند باعث شکوفایی اقتصادی، اشتغال و توسعه در سایر بخش ها شود، افزود: متاسفانه اجرای راه آهن اینچه برون - قزاقستان - ترکمنستان در دولت نهم و دهم با نبود کارشناسی مناسب و نیازسنجی برنامه ریزی شد.
 
حاتمی ادامه داد: در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت، توسعه راه آهن تهران - شمال - مشهد از سمت کویری و مرز اینچه برون در لیست مطالبات استان قرار گرفته که در صورت اجرای آن عملا خط راه آهن از مرکز گلستان و سایر شهرهای استان عبور نخواهد کرد.
 
این عضو شورای شهر علی آباد با بیان اینکه شهرهای مختلف استان دارای جاذبه های بسیار در طبیعت گردی هستند، افزود: بدون داشتن راه های دسترسی و شبکه حمل و نقل، توسعه و معرفی استان به گردشگران امکان پذیر نخواهد بود.
 
غلامرضا حاتمی در خاتمه تاکید کرد: اجرای خط آهن تهران - شمال - مشهد از ایستگاه گرگان و امتداد آن در مسیر مستقیم و با گذر از شهرهای مختلف گلستان یکی از مطالبات اصلی مردم استان است که می تواند باعث رونق اقتصادی شهرها شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.