بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

جلسه هماهنگی فروش بلیت‌های نوروزی با نمایندگان کل برگزار شد

تین نیوز |   مدیرعامل شركت حمل و نقل ریلی رجاء در جلسه هماهنگی فروش بلیت‌های نوروزی با نمایندگان كل دفاتر فروش سراسر كشور گفت: برای بهبود در سیستم عرضه با هماهنگی راه‌آهن ج.ا.ا به دنبال فروش بلیت‌ قطارها به صورت شناور و پی‌درپی هستیم.
 
سید حسن موسوی‌نژاد با اشاره به اهمیت بازاریابی در فروش بلیت افزود: به دنبال ایجاد سرویس رزرواسیون در سیستم فروش بلیت قطار هستیم تا قبل از آغاز فروش، امكان انتخاب و رزرو تاریخ مورد نظر برای مشتریان میسر و مهیا باشد.
 
وی با اشاره به برنامه‌های این شركت برای سفرهای نوروزی اظهار داشت: رجاء به دنبال عرضه مناسب و راحت بلیت، در سرویس قرار دادن قطارهای نو و بازسازی شده جدید همچنین ارائه خدمات جدید درون قطارها است.
 
مدیرعامل رجاء با اعلام اینكه در تلاش هستیم بخشی از ناوگان خریداری شده از شركت پلور سبز را در سفرهای نوروزی در سرویس قرار دهیم افزود: با بازسازی حدود ۲۸۹ دستگاه واگن به دنبال ارائه سرویس‌های جدید در سفرهای نوروزی ۹۴ به هم‌وطنان عزیز هستیم.
 
وی به عقب ماندگی صنعت ریلی طی چندین سال گذشته اشاره كرد و گفت: خوشبختانه با عزم جدی دولت، وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن ج.ا.ا، شاهد تلاش‌های زیادی برای بازسازی اساسی خطوط ریلی برای افزایش سرعت و ایجاد خطوط جدید برای توسعه شبكه ریلی جهت ارائه خدمات بیشتر در جابه‌جایی متقاضیان سفرهای ریلی می‌باشیم.
 
در این جلسه، مدیران نمایندگی‌های كل فروش بلیت قطار در سراسر كشور ضمن بیان نقطه نظرات خود برای بهبود در ارائه خدمات فروش بلیت، در خصوص چگونگی عرضه بلیت‌های نوروزی و كنترل‌ها و نظارت بر فروش با مدیران ذی‌ربط در رجاء به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.