بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

نوبخت از پروژه راه‌آهن گیلان بازدید می‌کند / افتتاح ۳۸۸ واحد مددجویی با حضور نوبخت

نوبخت از پروژه راه‌آهن گیلان بازدید می‌کند / افتتاح ۳۸۸ واحد مددجویی با حضور نوبخت
|

تین نیوز | محمدباقر نوبخت سخنگوی هیئت دولت از پروژه راه‌آهن گیلان و آزاد راه رشت‌ـ‌قزوین بازدید می‌کند.
 
محمدباقر نوبخت عصر امروز وارد گیلان می‌شود و از پروژه راه‌آهن و 11 کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ـ‌قزوین بازدید می‌کند.
 
فردا با حضور نوبخت مراسم افتتاح 388 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان و یک‌هزار و 200 سرویس بهداشتی برگزار می‌شود.
 
اهدای یک‌هزار کمک جهیزیه نوعروس نیز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صورت زنده از سه شهرستان و با مرکزیت رشت از طریق وئدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
 
نوبخت سخنران ویژه مراسم 22 بهمن رشت است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دون پایه راه آهن پاسخ

    وقتی جناب نوبخت معاون محترم رئیس جمهور برای افتتاح سرویسهای بهداشتی و…!!!!!تشریف میبرند ولایت!!ادیگه خرده ای به معاون اول نمیتوان گرفت که برای پیشرفت وآبادانی ولایت خودشون تشریف نبرند کرمان!!! ظریفی میگفت:(البته ظریف وزارت خارجه منظورم نیست!!!) حضرت آقای نوبخت تلاشهای بسیاری انجام داده تا بتونه پایانه بارگیری بندر را در نزدیکی های رشت ببره و خط آهن رو هم به همون منطقه منتقل کنه!!!البته با این حرکت لاک پشتی راه آهن بعید هست ایشون بتونه در این مدت کم فعالیت دولت یازدهم قدمی برای زادگاهش برداره!!! ولی به هر حال آرزو بر تازه به دوران رسیده ها عیب نیست!!!!!

  • پاسخ

    دولت یازدهم هم نتوانست پیشرفت راه آهن در گیلان را شتاب دهد و افراد کوچک مسئول این پروژه مهم و بزرگ را با افراد شایسته جایگزین کند

  • آریا پاسخ

    دوستان گرامی راه آهن رشت با بیش از ۸۷ درصد پیشرفت در حال حاضر اگثر مسیر هایش آماده ریل گذاریست اما بدلیل عدم تولید ریل در ایران و تحریم آن امکان بهره برداری از این مسیر ریلی که موقعیت فوق طلایی در ترانزیت دارد وجود ندارد. کاش کشور در اثر برخی لجاجت ها در باتلاق و منجلاب تحریم ها دچار نمیشد … بله همان کاغذ پاره های تحریم که تا صد سال دیگر هم اثرش پار جاست … میشد عزت مند زندگی کرد و اینقد هم در منگنه تحریم نبود..