بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اعتبار عملیات اجرایی راه‌آهن خراسان‌جنوبی در بودجه‌ی سال آینده لحاظ می‌شود

اعتبار عملیات اجرایی راه‌آهن خراسان‌جنوبی در بودجه‌ی سال آینده لحاظ می‌شود

تین نیوز | استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در جلسه‌ی مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ی مهم در بودجه سال آینده کل کشور لحاظ شود.
 
 «وجه‌الله خدمتگزار» در حاشیه بازدید معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از طرح‌های هادی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو سفر اخیر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان و ارائه‌ی مسائل، مشکلات و درخواست‌های استان در بخش‌های مختلف به وی، موضوع راه‌آهن بعنوان یک مطالبه‌ی مهم و جدی مردم استان بحث و بررسی شد.
 
وی تصریح کرد: در جلسه‌ی مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ی مهم در بودجه‌ی سال آینده‌ی کل کشور لحاظ شود.
 
استاندار خراسان‌جنوبی از اجرای پروژه‌ی راه‌آهن در استان بعنوان یک ظرفیت و زیرساخت بسیار مهم اقتصادی یاد کرد و گفت: راه‌آهن خراسان‌جنوبی زمینه‌های اتصال «نهبندان - بیرجند - قاین - گناباد» و در نهایت ‌اتصال به خط ریلی «بافق - مشهد» را فراهم می‌کند.
 
خدمتگزار افزود: هم‌اکنون طرح مطالعاتی این پروژه عظیم انجام و مقرر شد تا اعتبارات لازم برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه تا پایان شهریورماه امسال تأمین و تخصیص داده شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در این توافق‌نامه مصوب شد در صورت کافی نبودن اعتبار اجرایی پروژه در بودجه‌ی سال آینده، از محل فاینانس خارجی این طرح به مرحله اجرا گذاشته شود.
 
استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: هم‌چنین در راستای موضوع تأمین و افزایش پروازهای مورد نیاز استان از وزیر راه و شهرسازی قول مساعد گرفته شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.