بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

بلیت قطارهای مسافری بدون افزایش قیمت عرضه می شود

بلیت قطارهای مسافری بدون افزایش قیمت عرضه می شود

تین نیوز | مدیر کل تنظیم و نظارت بر بازار راه آهن گفت: با کنترل های دقیق و نامحسوس درصدد هستیم در طرح پیش فروش بلیت های قطارهای مسافربری، متقاضیان به سهولت بتوانند بلیتهای مورد نیاز خود را بدون افزایش قیمت و از طریق آژانس مسافرتی تهیه کنند.
 
مرتضی جعفری افزود: در این طرح که از پنجم خرداد ماه جاری آغاز شده است، متقاضیان می توانند بلیت قطار 10 شرکت حمل و نقل ریلی را در مسیرهای مختلف شمال و یا جنوب خریداری کنند.
 
وی با بیان اینکه در طرح پیش فروش بلیت قطارهای مسافربری متقاضیان می توانند بلیت مورد نیاز خود را از 11خرداد تا 31 تیر ماه سال جاری خریداری کنند، گفت: پس از 31 تیر ماه عرضه بلیت قطارهای مسافربری در فصل تابستان به متقاضیان همچنان ادامه خواهد داشت.
 
جعفری با اشاره به ازدحام مردم در مقابل آژانس های مسافرتی برای خرید بلیت های مورد نیاز، اظهار داشت: در این دوره تنها در روز پنجم خرداد ماه شاهد ازدحام مردم در آژانس های مسافرتی بودیم و هم اکنون متقاضیان به سهولت می توانند بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.
 
وی یادآور شد: هر چند با وجود تخلفاتی که در زمینه عرضه بلیت قطارهای مسافربری امتیاز برخی از آژانس های مسافرتی در گذشته به حالت تعلیق درآمده است، اما در حال حاضر علاوه بر آژانس های مسافرتی برخی از شرکت های حمل و نقل ریلی نیز اقدام به فروش مستقیم بلیت به مردم کرده اند.
 
مدیر کل تنظیم و نظارت بر بازار راه آهن اظهار داشت: همکاران ما با نظارت های نامحسوس و دوره ای بازار را تحت کنترل خود دارند و اگر تخلفی مشاهده شود برابر مقررات با آن رفتار خواهد شد.
 
یادآور می شود؛ بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده پیش فروش بلیت قطارهای مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از پنجم خرداد ماه جاری آغاز شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به آژانس های مسافرتی بلیت مورد نیاز خود را از 11 خرداد تا 31 تیر ماه خریداری کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدی

    تا زمانی کهافراد دارای سن بالا و بازنشسته راه آهن از بدنه وشرکتهای مالک واگن منفک نشوند فکر کردن درباره تغییر و افزایش بهره وری مسخره است چون این ارنج فعلی تفکرات خاص خود را دارند و مقاومت شدیدی را در برابر تکنو لوژی می نمایند