بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
حمایت صندوق صنایع دریایی از ساخت شناورهای زیر پنچ هزار تن

ترکیب جدید هیئت مدیره صندوق توسعه صنایع دریایی مشخص شد

تین نیوز | اولین جلسه هیئت مدیره جدید صندوق توسعه صنایع دریایی با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
 
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که روز گذشته برگزار شد تامین منابع مالی صندوق توسعه صنایع دریایی و تقویت آن مورد تاکید قرار گرفت.
 
حسین فاضل حمایت از صنعت تعمیرات شناور، زنجیره تأمین اقلام و تجهیزات صنایع دریایی را از اولویت‏های صندوق توسعه صنایع دریایی دانست و اضافه کرد:در صورت تأمین منابع، حمایت از ساخت شناورهای زیر پنج هزار تن نیز در دستور کار قرار دارد.
 
وی یکی از برنامه‏های این صندوق را تیپ‏سازی و همگون‏سازی شناورها به منظور کاهش هزینه ساخت اعلام کرد و گفت :همگون‏سازی شناورهای خدماتی نفت، شیلات، مسافری و دیگر شناورها مزایای زیادی دارد و علاوه بر اینکه هزینه ساخت و نگهداری شناور را کاهش می‏دهد، موجب شکل‏گیری و رونق بازار مواد، اقلام و تجهیزات دریایی می‏گردد.
 
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی اظهار امیدواری کرد با ترکیب هیئت مدیره جدید صندوق توسعه صنایع دریایی که همگی از افراد با تجربه این حوزه هستند، این صندوق بتواند حمایت‏های مناسبی از صنایع دریایی انجام دهد.
 
 طبق تصمیم مجمع عمومی فوق العاده صندوق توسعه صنایع دریایی، محمد سعید نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مصطفی اثباتی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جلیل خبره رییس هیئت مدیره شرکت صف و سعید جعفری مدیر صنایع فلزی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان اعضا جدید هیات مدیره این صندوق انتخاب شدند.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.