بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

زیرساخت پهلوگیری کشتی‌های بزرگ در بندر چابهار فراهم شد / ورود اولین کشتی تا دو هفته دیگر

زیرساخت پهلوگیری کشتی‌های بزرگ در بندر چابهار فراهم شد / ورود اولین کشتی تا دو هفته دیگر

تین نیوز | معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از فراهم شدن زیرساخت‌های پهلودهی به کشتی‌های بزرگ در بندر چابهار خبر داد و گفت:‌بر این اساس تا دو هفته دیگر یک فروند کشتی بزرگ غلات با ظرفیت ۵۰ هزار تن وارد بندر چابهار می‌شود.
 
علی جهاندیده اظهار کرد:‌ با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و لایروبی بندر چهابهار، پهلوگیری کشتی‌های بزرگ تا ظرفیت 80 هزار تن در این بندر فراهم شد.
 
وی از ورود و پهلودهی به یک فروند کشتی بزرگ غلات با ظرفیت 50 هزار تن تا یکی دو هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات بندر چابهار به حدی رسیده که زیرساخت‌های پهلوگیری کشتی‌های تا ظرفیت 80 هزار تن در این بندر فراهم شده است.
 
معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به این‌که افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر چابهار قیمت تمام شده کالا را برای استان‌های شرقی کشور کاهش خواهد داد، افزود:‌ قیمت تمام‌شده کالا برای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان با افزایش ظرفیت بندر چابهار کاهش چشمگیری خواهد داشت، ضمن آن‌که این کار (لایروبی و افزایش ظرفیت پهلودهی بندر چابهار) در توسعه محور شرق و ترانزیت کشورهای شرقی خیلی موثر خواهد بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.