بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

بارگیری غلات اولویت بندر چندمنظوره فریدونکنار است

بارگیری غلات اولویت بندر چندمنظوره فریدونکنار است

تین نیوز | مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: تخلیه و بارگیری غلات و کالاهای عمومی اولویت بندر چندمنظوره و خصوصی فریدونکنار است.
 
منوچهر تاتینا پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از بندر فریدونکنار، روند فعالیت شرکت های خصوصی و راهکارهای توسعه و رونق این بندر، مسائل و مشکلات پیش روی ارتقاء سطح مراودات تجاری را مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار داد.
 
وی گفت: بندرفریدونکنار از سال ۱۳۶۹ بعنوان بندر به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و با اصلاحاتی در طرح از سال ۱۳۷۴ شروع و در پایان سال ۱۳۸۱ ساخت اسکله، موج شکن ها و حوضچه آن به اتمام رسید که در دی ماه ۱۳۸۵ پس از بازدید ریاست محترم جمهوراز استان شناسایی بندر فریدونکنار به عنوان مرز مجاز دریایی مورد تصویب قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: در نیمه اول ۱۳۸۶ بندر فریدونکنار با توجه به اجرای اصل ۴۴قانون اساسی و با اعمال حاکمیت سازمان بنادر و کشتیرانی به بخش خصوصی واگذار و در نهایت پس از طی مراحل قانونی این بندر چند منظوره در ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ رسما شروع به کار کرد.
 
تاتینا، گفت: بندر فریدونکنار یکی از بنادر شمال کشور است که به لحاظ گسترش روز افزون مبادلات بازرگانی با کشور های حاشیه دریای خزر، با اراضی حدود ۶۹ هکتار و با اهداف تجاری در سواحل زیبای مازندران با برخورداری از استعدادهای بسیار خوب و جاذبه های بی نظیر طبیعی و در۱۰۰ کیلو متری اداره کل بنادر و کشتیرانی استان مازندران (بندر نوشهر) تاسیس شده است.
 
وی عنوان کرد: این بندر از طریق جاده های هراز و فیروزکوه به مرکز کشور مرتبط و عمده فعالیت با اهداف چند منظوره به ویژه با اولویت در تخلیه و بارگیری غلات و کالاهای عمومی(جنرال کارگو) در نظر گرفته شده است.
 
سه بندر در استان مازندران فعال است.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.