بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری:

◄ میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی برون‌شهری به ۱۳ سال رسید / انعقاد قرارداد با چند شرکت خودروساز

◄ میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی برون‌شهری به ۱۳ سال رسید / انعقاد قرارداد با چند شرکت خودروساز

تین نیوز | مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: میانگین سن ناوگان اتوبوس مسافربری برون شهری به 12.93 سال رسیده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محسن حاجی‌اسماعیلی در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ارتباطات اتاق تهران، با اشاره به اقدامات سازمان راهداری و دولت در راستای نوسازی ناوگان مسافری کشور اظهار کرد: طبق آخرین آمار از دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از 19 هزار و 849 دستگاه اتوبوس مسافربری برون شهری، میانگین سن این ناوگان به 12.93 رسیده است.

وی افزود: این درحالی است که قبل از سال 84، اتوبوس های بالای 25 سال از چرخه حمل و نقل حذف می شدند و خودروهای جدید جای اتوبوس های فرسوده قرار می گرفت. اما امروزه شاهد اتوبوس هایی با عمر 34 سال نیز هستیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر با اشاره به جلوگیری از تولید اتوبوس اسکانیا و عدم استقبال از تام ایران خودرو تاکید کرد: نوسازی در سال جاری با جدیت دنبال می شود و در همین راستا قراردادهایی با چند کارخانه خودروسازی و شرکت لیزینگ جهت تامین ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون شهری مورد نیاز کشور، قرار دادهایی منعقد گردیده است.

حاجی اسماعیلی یادآور شد: سازمان راهدارای و حمل و نقل جاده ای به دنبال تامین منابع مالی مورد نیاز از طریق بند "ق" تبصره دو قانون هدفمندی یارانه ها و بودجه سال1393 بر اساس صرفه جویی در مصرف سوخت است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.