بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

موافقت شورای شهر تبریز با لایحه انتشار اوراق مشارکت ۲۰ هزار میلیارد ریالی خرید اتوبوس

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دویست و چهارمین جلسه خود، لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال جهت خرید اتوبوس را تصویب کردند.

موافقت شورای شهر تبریز با لایحه انتشار اوراق مشارکت ۲۰ هزار میلیارد ریالی خرید اتوبوس
تین نیوز

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دویست و چهارمین جلسه خود، لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال جهت خرید اتوبوس را تصویب کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهرداری تبریز، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص، اظهار کرد: شورا در تنظیم بودجه و تبصره های امسال به شهرداری تبریز، مجوز انتشار اوراق به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال نسبت به خرید اتوبوس داده است به شرطی که ۵۰ درصد اصل و فرع مبلغ توسط دولت پرداخت شود.

علیرضا نوای باغبان با اشاره به این که خرید و انتشار این اوراق نیازمند مجوز شورا بود، افزود: شهرداری قراردادهایی در خصوص خرید اتوبوس دارد و از محل اوراق می تواند منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کند به طوری که کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نیز موافق این لایحه شهرداری است.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکی از دستور جلسات دیگر خود به بررسی لایحه شهرداری در خصوص تجویز مساعدت مالی و اهدای ۳۰ درصد از عوارض صدور اصلاحیه پروانه ساختمانی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز اقدام کرده و در نهایت این لایحه نیز با موافقت اکثریت اعضا به تصویب شورا رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.