◄ رفع ابهام انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بینالمللی ایران در مورد محتوای یک نامه
دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در نامهای به مدیران کل بنادر و دریانوردی و راهداری و حمل و نقل جادهای هرمزگان خواستار ورود کامیونهای خط ترانزیت و همچنین کامیونهای حمل و نقل و شهری به سامانه access control شد.
چندی پیش دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در نامهای به مدیران کل بنادر و دریانوردی و راهداری و حمل و نقل جادهای هرمزگان خواستار ورود کامیونهای خط ترانزیت و همچنین کامیونهای حمل و نقل و شهری به سامانه access control شد.
به گزارش تین نیوز، این نامه در تاریخ پنجم شهریور ماه توسط مجتبی قهرمانی به این مدیران کل ارسال شد و اگرچه متن نامه و خبر مربوط به آن در تین نیوز منتشر نشد، اما توضیحی از سوی انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بینالمللی ایران در مورد نامه مذکور، به این شبکه خبری ارسال شده که متن آن به شرح زیر است:
«پیرو مرقومه شماره 9033/8064/3000 مورخ 05/06/1399 دادستان محترم عمومی و انقلاب بندرعباس با موضوع «ورود کامیون های خط ترانزیت و همچنین کامیونهای حمل و نقل شهری به سامانه access control» و پیرو اخبار مندرج در تاریخ های 19 و 22 شهریور ماه سال جاری که در پایگاه خبری تین نیوز و شبکههای اجتماعی با عناوینی از جمله «ثبت شکایت جمعی از رانندگان از تشکلهای صنفی، در قوه قضاییه»، «از ورود دادستان مریوان به مشکلات مرز باشماق تا دستگیری برخی افراد صنفی در بندرعباس» و «تشکلهای صنفی و پاسخگویی به مراجع قضایی» منتشر شده است، انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بینالمللی ایران بر خود لازم میداند که توضیحاتی را به منظور تنویر افکار عمومی ارائه نماید. بر اساس اعلام دفتر نمایندگی این انجمن در بندرعباس مورد عنوان شده مربوط به یک دستگاه کامیون ترانزیت خارج از سیستم حمل ونقل بینالمللی بوده که با صدور بارنامه داخلی اقدام به ترانزیت داخلی کرده و هیچگونه ارتباطی با سیستم حمل و نقل بینالمللی و ترانزیت خارجی ندارد.»
شما درست میگی.
از قدیم گفتند طلایی که پاکه چه منتش به خاکه..
اگر دادستان به این مکان هم دسترسی داشت باز برای تنویر افکار عمومی قلم میزدید ؟