بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ یک پیشنهاد برای جلوگیری از تکرار حوادث رانندگی مشابه

33 دستگاه در زمینه آموزش و انضباط ترافیکی کشور فعال هستند.

یک پیشنهاد برای جلوگیری از تکرار حوادث رانندگی مشابه
تین نیوز

یک راننده عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها، تصادفات جاده‌ای را یکی از معضلات جدی کشور دانست و بر لزوم بررسی کارشناسانه این‌گونه حوادث همانند حوادث هوایی و ریلی تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی با بیان این‌که 33 دستگاه در زمینه آموزش و انضباط ترافیکی کشور فعال هستند، به این شبکه خبری گفت: برای بررسی هرچه بهتر و دقیق‌تر حوادث رانندگی برون‌شهری به یک قرارگاه مرکزی که واکاوی و بررسی این حوادث را به عهده بگیرد، احتیاج است.

این همیار جامعه ایمن کشور با تاکید بر این‌که نباید در برابر حوادث رانندگی سکوت کرد و بی‌تفاوت بود، افزود: بررسی کارشناسانه این حوادث همان‌گونه در هنگام وقوع حوادث ریلی و هوایی این کار انجام می‌شود، می‌تواند از تکرار آنها جلوگیری کند.

این راننده کامیون همچنین اعلام نتایج بررسی کارشناسی حوادث رانندگی در مکان‌های پرتردد از جمله در پایانه‌ها و همچنین صدا و سیما و رسانه‌های دیگر برای اطلاع رانندگان و افزایش آگاهی آنان را خواستار شد و ادامه داد: می‌توان بخشی از هزینه‌های پرداختی توسط بیمه‌ها و جریمه‌های رانندگی که مردم پرداخت می‌کنند را برای آموزش رانندگان و کارشناسی و واکاوی این حوادث صرف کرد.

به گزارش تین نیوز، وی اضافه کرد: بسیاری از افرادی که در حوادث رانندگی جان می‌بازند از جمله رانندگان بخش حمل کالا، نیروی فعال جامعه بوده و حرکت چرخ اقتصاد کشور را به عهده دارند و مرگ این افراد سالیانه حدود 10 هزار خانواده را بی‌سرپرست می‌کند.

اتحادی گفت: آیا نباید 50 هزار میلیاد تومان خسارات سالانه ناشی از حوادث رانندگی به کشور را در این برهه زمانی کاهش داد و از مرگ بیش از  17 هزار هموطن جلوگیری کرد؟

وی تاکید کرد: اگر از الان برای کاهش تصادفات کاری نشود فردا بیشتر متضرر می‌شویم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    33 دستگاه متولی + قرارگاه مرکزی واکاوی=34


    33+1 متولی در پایان هر سال با یک بیانیه ابراز تاسف از میزان کشته شدگان جاده ای به کار خودشون پایان میدن.