بازدید سایت : ۹۴۲۶۰
| کد خبر ۲۹۶۰۱۹
کپی شد

◄ راهکار رانندگان اسنپ برای حل مشکل عدم پرداخت کرایه: محدودیت مسافران بد حساب یا پرداخت پیش از سفر

رانندگان اسنپ با توجه به پرداخت نکردن کرایه از سوی تعدادی از مسافران، از مدیران مجموعه خود خواسته اند یا مسافران بد حساب را محدود و یا گزینه پرداخت کرایه در ابتدای سفر را راه اندازی کنند.

راهکار رانندگان اسنپ برای حل مشکل عدم پرداخت کرایه: محدودیت مسافران بد حساب یا پرداخت پیش از سفر
تین نیوز |

راه اندازی کارزار اعتراضی رانندگان اسنپ و تپسی و دیگر تاکسی های اینترنتی در زمینه پرداخت نکردن کرایه هایشان توسط تعدادی از مسافران با استقبال رانندگان این تاکسی ها مواجه شد.

به گزارش تین نیوز، در حالی که تاریخ راه اندازی این کارزار ۲۶ فروردین ماه امسال بوده و هنوز مدت زیادی از راه اندازی آن نگذشته، تعداد رانندگانی که این کارزار را امضا کرده اند به ۹۲۵۶ امضا رسیده که بیانگر فراوانی مشکل پرداخت نکردن کرایه ها توسط مسافران اسنپ است.

مسافران کرایه نمی دهند

رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی در این کارزار از مسافرانی گله مند شده اند که پس از پایان سفر، بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کنند.

نکته قابل تامل در این کارزار آن است که رانندگان اسنپ عنوان کرده اند وقتی موضوع عدم پرداخت کرایه را به پشتیبانی شرکت ها گزارش می دهند، با پاسخ هایی مثل "کرایه پرداخت شده است" مواجه می شوند؛ در حالی که این موضوع حقیقت ندارد.

اجباری شدن پرداخت کرایه پیش از سفر

راهکار پیشنهادی رانندگان اسنپ در برابر این مشکل که در کارزار خود مطرح کرده اند نیز راهکار آسانی است، این که مسافران پیش از شروع سفر به طور اجباری کرایه خود را پرداخت کنند.

راهکاری که مدیران این مجموعه ها به راحتی می توانند آن را اجرایی کنند اما به گفته رانندگان نه تنها اقدامی در این زمینه انجام نداده اند بلکه در بسیاری موارد گزارش های رانندگان را نیز نادیده گرفته اند در حالی که به گفته رانندگان این موضوع نه تنها به حقوق مالی آنان مربوط می شود، بلکه به شأن و امنیت کاری شان نیز گره خورده است.

یک راننده اسنپ در این زمینه به خبرنگار تین نیوز گفت: راهکار پیشنهادی رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی فعال در سطح کشور، موضوع جدیدی نیست و در سیستم حمل و نقل مسافری کشور مرسوم است. 

تغییر در نحوه پرداخت کرایه اسنپ 

محسن ب که خود چندین سال است در اسنپ فعالیت می کند، افزود: در بخش حمل و نقل مسافری جاده ای شامل اتوبوس و سواری کرایه، مسافران قبل از حرکت کرایه خود را پرداخت کرده و سپس عازم سفر می شوند.

وی ادامه داد: در سیستم اتوبوسرانی شهری نیز چه قبلا که ارایه بلیط رسم بود و چه اکنون که از کارت استفاده می شود، مسافران قبل از سوار شدن به وسیله حمل و نقل، ملزم به پرداخت کرایه هستند.

محسن - ب ادامه داد: چرا در تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی و ... پرداخت کرایه پیش از شروع سفر انجام نمی شود، در حالی که به راحتی می توان گزینه ای در اپلیکیشن طراحی کرد که این امکان را به رانندگان بدهد پیش از آغاز سفر، کرایه را به صورت آنلاین دریافت کنند.

محدود کردن مسافران بد حساب

وی با تاکید بر این که مسافری که بدون پرداخت کرایه خودرو را ترک می کند،  تذکری نمی گیرد، گفت: همچنان که در کارزار رانندگان تاکسی های اینترنتی مطرح شده، این گونه مسافران حتی با  محدودیت سفر هم مواجه نمی شوند و هیچ مسئولیتی متوجه آنها نیست. در حالی که راننده، که وقت، هزینه و انرژی اش را صرف این سفر کرده، باید از جیب خودش خسارت ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابوالفضل مهرآبادی پاسخ

    دوستان هشتگ نه به کرایه اسنپ وتپسی را در کارزار حمایت کنید

  • ناشناس پاسخ

    سلام وقت بخیر خیلی خوبه مدیریت اسنپ بفهمند کی چی کسایی کرایه روپرداخت نمیکنن همین دیروز من یه آقایی روسونری کردم نه پول نقدداشت نه میتونست اعتباری پرداخت کنه

  • ی ط پاسخ

    با عرض سلام تصمیم بسیار خوبی است متاسفانه کو گوش شنوا

  • حجت زاهدی پاسخ

    خدا {....} کند به مدیران شرکت اسنپ و تپسی که فقط درصد خودشون براشون مهمه. در صورتی که این پول کثیف رو که از خون سگ هم کثیف تره دارن به زن و بچه هاشون میدن.

  • ناشناس پاسخ

    واقعا مشکل بزرگی هس

  • رضا بابای پاسخ

    شما راننده اسنپ رو با این کرایه هاتون به بدبختی کشوندید راننده اسنپ تصادف داره خرج ماشین داره خرج خانواده داره همه چیز چند برابر شده کرایه تاکسی و.....کرایه اسنپ اضافه نشده امسال ارزش افزوده از راننده گرفته میشه فقط شما ۲۲درصد از هزینه رو ورمیدارید مگه چکار میکنید فقط مبدا ومقصدومشخص میکنید واین علم ما شما نیست دست بکشید با این کرایهاتون ما میخواهیم خرج خونوادمونو بدیم بخدا قسم خرج ماشینو درنمیاریم خجالت بکشید تو این مملکت قانون که نداره

  • الهام فرهادی پاسخ

    با پرداخت کرایه قبل از انجام سفر موافقم

  • مهدی پاسخ

    من نمی دانستم چگونه حمایت کنیم خیلی ازمسافران کرایه بدهکارند به من اسنپ وتبسی هم پیگیری نمی کند

  • محمود پاسخ

    سلام
    برای اثبات بی توجهی شرکت اسنپ نسبت به حقوق راننده حرف بسیار است.
    ولی کدام ارگان ونهاد پاسخگوی رانندگان است؟

  • سجاد پاسخ

    در عین حالی که کرایه تو نمیدند به پشتیبانی میگن هم نقدی پرداخت شده هم اعتباری شرکت هم دوباره اون مبلغ رو از حساب راننده کسر میکنه و به مسافر پرداخت میکنه واقعا افتضاح شده
    اسنپ الان حساب منو بخاطر همین مسئله مسدود کردن و ۱۲۰ تومن بدهی زدند

  • علی پاسخ

    من بر این باورم که مسئولان اسنپ اصلا ارزشی برای راننده قائل نیستند فقط فکر ۲۰درصد خودشان هستند و در هرلحظه فکر مسافران میباشند،چرا که اینقدر راننده مفت بر هست که با کرایه اندک مسافر میبرند،و متاسفانه هیچ به فکر خود وخودروشان نیستند از سال ۴۰۲ که وارد اسنپ شدم کرایه ها همین نرخ بوده،و حتی کمتر هم شده،روزانه یک یا ۲سرویس بیشتر نمیگیرم،بیشتر وقتم را در آژانس کار میکنم کرایه آژانس حداقل ۲ونیم برابر اسنپ هست ،ضمنا نظم داره،مدیران و کارکنان اسنپ به فکر جیب خود هستند متاسفانه،تاکسی هرسال ۴۰درصد ،۴۰درصد کرایه را بالا میبرند اما اسنپ برعکس،چیکار دارند،راننده پدرش در میاد

  • علی مؤیدی پاسخ

    ا
    دوهزاربار خودم به پشتیبانی اسنپ تیکت زدم گفتند پیگیری می‌کنیم وله حسابتان واریز میشود اصلا خبری نشد از پرداخت فقط دروغ ودزدی کار عوامل اسنپ هست وبس شاید بعضی از راننده ها جرأت گفتن حرف رانداشته باشند ولی مگر اسنپ دوره بردگیه؟

  • رضا پاسخ

    الان دو بار شده که مسافر کرایه رو نداده و رفته و هر چی تیکت تو اسنپ گذاشتم بی فایده بوده و جالب اینکه اسنپ کمیسیون کرایه ای رو که من نگرفتم رو از حساب من برداشت کرده و نوش جان کرده یعنی دو طرفه ضرر کردم

  • علی مؤیدی پاسخ

    چرا نظرات من را نشر نمی‌دهید ترسوهای بزدل دوره بردگی نیست حرام خوردن تاکسیهای اینترنتی از اختلاسگران بیشتر شده و کسی هم به کسی نیست که نیست

  • ناشناس پاسخ

    شرکت اسنپ کرایه را خودش آنلاین پرداخت کند ومسافران کرایه را به اسنپ پرداخت کنن که در صورت مشکل راننده ضرر نکند واسنپ خودش می‌داند و مسافر

  • موسی احمدی پاسخ

    با سلام باید اسنپ مسافر را ملزم به پرداخت کرایه قبل از سوار شدن به خود نماید

  • شکورگلدوست پاسخ

    سلام، به نظر بنده مسافر به دروغ به کارشناس می‌گوید نقدا پرداخت کرده و کارشناس هم به ما می‌گوید قبل از پیاده شدن مسافر کرایه را باید میگرفتی. وقتی مسافر می‌گوید طرف حسابت اسنپه، یا پرداخت کردم s,m,s بعدا میاد، اسنپ قبول نمیکنه.

  • مهدی پاسخ

    این موضوع جدیدی نیست ویکی از مشکلات عدیده رانندگان اسنپ هستش ومسعله قیمت کرایه سفر در برخی از ساعتهای شبانه روز وطرز عجیب عدم یکسان بودن آن بزرگترین مشکل رانندگان و مسافران اسنپ هستش.

  • جلال مهدیلو پاسخ

    میخواستم از اونایی که توانایی اینو دارن پخش کنن خواهش کنم حرفمو به گوش همگان برسونن ، خیلی وقته که اسنپ میگه من فقط ۲۰ درصد کمیسیون به اضافه ۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده از رانندگان کسر میکنم که متاسفانه با تکرار و شواهدی که دارم به صراحت میگم که اسنپ در کل ۲۲ درصد کمیسیون بجای ۲۱ درصد برمیداره و متاسفانه وقتی هم به پشتیبانی معترض میشم گوشیو روم قطع میکنن ، خواهش میکنم از کسانی که این پیامو میخونن و کاری از دستشون برمیاد اقدام کنن تا حق راننده بدبخت بیشتر از پایمال نشه

  • حسین پاسخ

    بیش از ۷۰ درصد مسافرانی که کرایه را نقدی پرداخت میکنند شماره کارت راننده را میپرسند در صورتی که این ار نظر اسنپ غیر قانونیه و وقتی کرایه پرداخت نمیشه اسنپ میگه به هیچ وجه نباید شماره کارت میدددی وجوابگو نیست به نظرم این روش باید عوض بشه اکر مسافر به دروغ بگه پرداخت کردم اسنپ دیگه پرداخت نمیکنه و اینجا به راننده اعتماد نمیکنه

  • داود شاه آبادی پاسخ

    گزینه پرداخت کرایه قبل از سفر

  • Hamidrad پاسخ

    من هرماه 3یا 4سرویس دارم که با هزار ترفند کرایه نمیدن ببخشید همراه بانکم خراب ببخشید برسم خونه براتون میزنم جالب تو شهر ما الان مزاحمت و سرکار گذاشتنم با اسنپ مود شده طرف مسافت 1کیلومتری رو با40دقیقه توقف میزنه تاکرایه مبلغش بیشتر بشه و راننده سفرو قبول کنه وبره وایسه در مبدا بعد مزاحم مریض نه جواب میده نه میاد جالب بودنش اینجاس لغو سفر بکنی اسنپ از حسابت کم میکنه

  • ناشناس پاسخ

    پیشنهاد‌خوبی‌است، اسنپ‌خر‌ تو خر‌ است

  • حسین خوانساری پاسخ

    بنده راننده اسنپ و تپ هستم ، تاکنون چندین مرتبه مسافر اسنپ با هزار کلک هزینه سفر پرداخت نکرده و جالب اینجاست اسنپ دوباره بهش سرویس میده ، اصلا اسنپ حمایتی از راننده نمیکنه ، وقتی مسافر میده باید تضمین هم کنه که هر اتفاقی بیوفته حمایت کنه از راننده ! اما فقط کمیسیون میگیره و دیگر هیچ ، اما باز تپ سی بعد از اینکه اعلام کردن مسافر پرداخت نکرده راس ۲۴ ساعت کرایه رو خودش پرداخت کرد ، دقیقا راس ۲۴ ساعت ، اصلا دقت و حمایت تپ سی خدایی حرف نداره ، اما چون سرویس کمتری میده راننده مجبوربه استفاده اسنپ هست اینم بگم انصافا تپ سی از اون طرف از مسافر هم حمایت میکنه

  • مهرداد پاسخ

    تعداد محدودی از اپلیکیشن های جعلی انتقال وجه استفاده می کنند.

  • محمدابراهیمی ازبم پاسخ

    باسلام ! اینجانب ماکسیم کار میکنم در شهر بم از هر پنج نفر مسافر دو نفر اصلا کرایه نمیدهند و دو نفر دیگر هم اینقدر باید دستشون رو پیچ بدی تا کرایه تو بگیری فقط از پنج نفر یک نفر میخواهد کرایه بدهد از بس به دفتر شکایت کردم و اونها هم اقدامی نکردن دگه ماکسیم کار نمیکنم

  • محمود رحیمی باویلی پاسخ

    من به عنوان راننده اسنپ و تپسی با این مشکل مواجه شده ام از مسئولین درخواست حل این مسئله را دارم

  • عباس پاسخ

    رانندگی در اسنپ با این شرایط یعنی بی حرمتی به راننده که در گرما وسرما با این وضعیت اقتصادی

  • ناشناس پاسخ

    بله اسنپ که اصلا نمیده تازه کمسیون میگیره مسافر را رسوندی یه پول پول هم ازجیب خودت پرداخت کنی به حساب کمسیون اسنپ

  • احمد پاسخ

    در مورد مسافرین بدحجاب هم به جای اینکه راننده محکوم بشه می‌تونستن مسافر خاطی رو معرفی کنند کلاً عادت دارند دستشون تو جیب مردم باشه

  • علی دیده بردل پاسخ

    هر وقت میگی کرایه پرداخت نشده میگن تا 72ساعت دیگر و دیگر هیچی نمیده اسنپ من تا الان بالای 500هرارتومان خسارت دیدم که اسنپ پرداخت نکرده

  • ناشناس پاسخ

    صحبت همکاران بسیارعالی وبجاست

  • ناشناس پاسخ

    این حرفها همش شعره

  • رضا یادگاری پاسخ

    پیشنهاد اجباری شدن کرایه قبل از شروع صفر عالی
    من خودم اسنپ کار میکنم انقدر مسافران کرایه ندادن و رفتن پشتیبانیم مگه شما اجازه بدین مسافر بره پس واسنپم دیگه هزینهارو پرداخت نمیکنه ما راننها پس چیکار باید بکنیم

  • ناشناس پاسخ

    قبل از سفر هزینه رو پرداخت کنه بهتره

  • ناشناس پاسخ

    سلام دوستان من خودم راننده اسنپ و تپسی بودم و دچار افرادی بودم که کرایه ندادند و موضوع مضحکش اینه که بایس 20درصد کمیسیون هم بابت کرایه نداده بدیم😵‍💫

  • ali پاسخ

    درود عالی است اما اسنپ متاسفانه جوابگو نیست و هر روز ما این مشکل رو داریم

  • محمدعلی پاسخ

    سلام
    ما که در حال حاظر برای اسنپ کار میکنیم در آمد ما نسبت به کارکرد و استهلاک خودرو اصلأ مناسب نیست
    اسنپ فقط به فکر بالا بردن کمسیونه خودشه

  • ناشناس پاسخ

    باید قبل از سفر پرداخت کنن تمام مسافر ها

  • ناشناس پاسخ

    سلام مسافری که کرایه پرداخت نمی کنه صددرصد هم تایید نمیکنه که کرایه نداده میگه راننده دروغ میگه اسنپ فقط کمسیون میخواد کار به بقیه موارد مثل امنیت جانی راننده کرایه نداره

  • ناهید محمدیان پاسخ

    درود ،چه خوبه که قبل از اینکه مسافر جابجا بشه کرایه پرداخت بشه و اینکه گزینه لغو سفر هزینه ی زیادی داشته باشه برای مسافر که الکی سفر را لغو نکند نصف راهو میریم تو ترافیک ولی وسط راه لغو سفر میزنن متاسفانه

  • سجاد پاسخ

    مسافر چطورپرداخت نمیکندکاش راننده کرایه اضافه نگیرد. این حرف که مسافرکرایه نمیده گوش نکنین. ازراننده باشه میگن کسی باشه لقمه حاضری بذارن دهانشان

    • محمدیان

      قطعا تو خودت همون از اون آدمهای هستی که کرایه نمیده . پس چرا فقط به تو فشار آمده که میگی راننده دروغ میگه قطعا خودت از اون سری آدمهای . من نه راننده هستم نه ماشین دارم چندین بار سوار اسنپ شدم دیدم راننده داره فحش و ناسزا میده پرسیدم چی شده گفت دارم فحش نثار اون ادمهایی میکنم که سوار میشن و پول نداده میرن . چندین بار خودم دیدم که دارم میگم .انشالله که از این به بعد سامانه طوری بشه تا موجودی تو کیف پول نداشتی اسنپ نشه گرفت . خدا لعنت کنه اون سری آدمهای سوار میشن و حق راننده رو نمیدن .

    • رضا

      تو از کجا میدونی راننده دروغ میگه؟؟؟ حدودا ۸ سال هست که با اسنپ کار میکنم و بارها مسافر کرایه را نداده و بخاطر حرف اسنپ که گفته با مسافر بحث نکنید ما خودمون کرایه شما رو میدیم ، اجازه دادم مسافر پیاده شده ولی در مقابل چندین بار با پشتیبانی ارتباط گرفتیم و هیچ جواب منطقی دریافت نکردیم و خدا شاهده کرایه را هم به حسابم واریز نکردند ؛؛؛ پس در مورد کاری که هیچ گونه تجربه ای نداری اظهار نظر نکن

  • فیض الله مهدیزاده پاسخ

    لطفاً تلفن پشتی بانی را فعال کنید من هرچه زنگ میزنم و شماره داخلی وارد میکنم جواب نمی ده من یک سفر از گوهردشت به تهران داشتم کنسل کردیم به مبلغ 2520000 ولی تو حساب من هست میخواستم این حل کنم ممنون

  • ناشناس پاسخ

    باسلام ما انتظار داریم از اسنپ لااقل مسافرانی که حق راننده که ضعیف ترین و بدبخت ترین جامعه هستند یا کرایه رو از مسافر بگیرند یا از درخواست ماشین محروم کنند

  • راننده تپسی و اسنپ پاسخ

    نه اسنپ نه تپسی هیچ وقت از رانندگان حمایت نمی‌کنند
    فقط دنبال منافع خودشون هستند
    وقتی از کرج تا دریاچه چیتگر کرایه اسنپ و تپسی بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان اعلام می‌شود و از این مبلغ نیز کمیسیون کسر می‌گردد ، دیگه شما بقیه موارد را مدنظر داشته باشید

  • سید مهدی باقری پاسخ

    حقیقت تلخ است اما متاسفانه نظر رانندگان وحتی خودشان برای مدیران اسنپ هیچ جایگاه ارزشمندی ندارد والا به مشکلاتشان رسیدگی میشد

    • سیده نرگس افتخاری

      ادمهای کثیفی هستن و باپرداخت نکردن کرایه راننده زحمتکش نان دزدی سرسفره میبرن و از پست ترین حروم خورترین افراد هستن انشالله پول {....} باشه

  • ناشناس پاسخ

    سلام مسافر کرایه را به صورت آنلاین پرداخت کرده به حساب کابری ‌من واریز نشده چندین پیام داخل برنامه فرستادم اسنپ می‌گوید درحال بررسی تا 72ساعت برای شما واریز می‌شود ولی نمی دانم کدام 72ساعت منظورشان سال آینده یا 6ماه دیگر . مشکل خود اسنپ هست.

  • جعفر پاسخ

    چندین مورد مسافر داشتم کرایه پرداخت نکرده و اسنپ هم از بنده کمسیون کسر کرده حالا هر کسی کرایه نده خودم ازش میگیرم

  • نادر پاسخ

    فقط اینو بگم من چند باری که مسافرا کرایمو ندادن کسانی بودن که اصلا فکرشم نمیکردم ندن. یکیش کارمند بانک ملت بود، گوشی رو خاموش کرد. یکی دیگه دلال و فروشنده برنج بود. همشون هم سن و سالشون بالا. از خدا می خوام بابت اون حقی که از من خوردن بدترین بلا ها سر خودشونو خونواد شون بیاد. اخه پول راننده اسنپم خوردن داره.

  • ناشناس پاسخ

    اقا ولمون کن کرایه تپسی صلواتی است به فکرافزایش باشید والاه درست نیست در کوچه های باریک بروید و اقا یا خانم را سوار کنید با احترام فراوان چهار دقیقه رفت و بیست دقیقه در مسیر با ترافیکی فراوان ۷۵ تومان شما باشید میروی

  • منصور قوشه زاده پاسخ

    واقعا اگه عملی بشه که عالی میشه ولی حیف که کسی به فکر راننده‌ها نیستند

  • علی محمد پاسخ

    بسیار عالی است وباید بدین طریق اجراء شود
    چون که مسافرکرایه نمی‌پردازد استم کمیسیونش ۲۰ درصد را هم برمیدارد مالیات بر ارزش افزوده هم جدیدا اضافه شده ۲ درصد اونم از حساب راننده کسر میشود

  • ناشناس پاسخ

    اگر صاحب امتیاز اسنپ خودش یک روز مسافر کشی میکرد اونوقت درد راننده رو می فهمید 🤔کجا خبر دارد سواره زه پیاده 😬

  • صغری شیری پاسخ

    بعضی از مسافر ها مبدا یا مقصد رو اشتباه میزنن بعدهم که لغو میکنی از حساب اسنپی ما کم میشه .جالبه .بعضی‌ها سگ دارن بعضی‌ها روسری سر نمیکنن ما چیکار کنیم

  • اریا پاسخ

    اسنپ فقط از جان و وقت و مال و آسایش راننده برا سود خودش مایه می‌گذارد و هیچ تمهیدی برای پیشگیری از عدم پرداخت کرایه مسافر نمی اندیشد ،

  • ناشناس پاسخ

    متاسفانه اسنپ فقط به فکرکمیسیون خودشه هیچ چیزه دیگه ای براش مهم نیست میتونه خیلی راحت گزینه پرداخت انلاین قبل ازشروع سفررا راه اندازی بکند

  • ناشناس پاسخ

    فکر خوبی اگه گوش شنوا باشه

  • بیژن پاسخ

    سلام نظرهمکاران نسبت به پرداخت کرایه در اول سفر درست است و کسی متضرر نمی شود، برای سیستم اسنپ هم خیلی راحت می باشد، تلفن مزاحم هم که بیشتر اواخر شب با اعصاب راننده بازی می کنند بطور اتومات قطع می شود.

  • پیمان حسنی پاسخ

    نوع امتیاز دهی تغییر یافته خوبه که اینجوری بین شهری و استانی رو هم بگیری ضرر نکردی ولی نه به این شدت تند
    یعنی اگه کسی بخواد امتیاز روزانه اش رو جمع کنه روزانه دو سفر بین استانی باید بره تا جمع بشه که از توان راننده خارج هست

  • پیمان حسنی پاسخ

    نحوه پرداخت فقط باید بصورت آنلاین باشه و با گرفتن مسافر توسط راننده پرداخت بشه نه اینکه بزنند اسنپ راننده بره بعد لغو بزنند..پس ضرر راننده رو کی باید بده بابت سوخت بنزین

  • علی پاسخ

    سر چهارراه گدایی کردن از اسنپ‌ با صرفه‌تر هستش

  • ناشناس پاسخ

    ۱-ابتداکه اسنپ راه اندازی شد فقط ۱۵٪ کمیسیون کسرمی شد بعداً یک عوارض شهرداری هم در کسورات اضافه کردند درحالی که تمام وسایل نقلیه عوارض سالانه شهرداری می پردازند.
    از اول امسال نیز سومین کسورات از رانندگان اضافه شد:
    《ارزش افزوده》

    مگر ما کالایی می فروشیم یا تولید می کنیم؟؟
    با این حساب کسورات شغل ما بیشتر از ۲۰٪ تاکسی تلفنی های سیستم قدیمی می شود.

  • حسین نوده فراهانی پاسخ

    با اینکه اول کرایه پرداخت شود موافق هستم چون بعضی از مسافر ها خون بدل راننده مکنند تا کرایه پرداخت کنند

  • سجاد پاسخ

    در حال حاضر کمیسیون سفر رو ۲۲ درصد کردنه

  • هموطن پاسخ

    متاسفانه خیلی از این قبیل آدمهای بد حساب دیده شده که گوششان بدهکار قانون نیست.

  • عبدالله پاسخ

    بهتر است کرایه قبل از سوار شدن پرداخت گردد

  • محمود پاسخ

    به نظر من این اپلیکیشن‌ها فقط به فکر خودشونن و اصلاً براشون حقوق راننده مهم نیست هرچی زودتر از این کار بیرون بیاین

  • ولی پاسخ

    دراینمور بنده چندین بار گزارش و پیشنهاد داده ام که مسافر یا باید کیف پول داشته باشد یا قبل اینکه پیاده شود کرایه مربوطه را حساب شاید تا بحال ده نفر کرایه اینجانب را نداده اند وبه اسنپ گزارش که در جوابم فرمودن چنانچه از طرف رانند پرداخت شود ما کرایه شما را پرداخت میکنیم

  • حسین امینی پاسخ

    باسلام ،،چندین مسافرتابحال کرایه ندادندوازاین ناراحتم که شرکت اسنپ جوابگو نیست وباپیام جواب سربالا به راننده میدهد

  • ناشناس پاسخ

    من خودم خیلی مسافر داشتم که کرایه ندادند ولی اسنپ هیچ اقدامی نکرد برام

  • محمدصناعتی پاسخ

    حدوددو سالی که دراسنپ فعالیت دارم بیش از ۲۰۰مورد پیش اومده که مسافر کرایه نداه ولی از حساب بنده کمیسیون کم شده‌ است.واقعا متاسفم برای شرکت اسنپ وتپسی. که فکری به حال راننده‌ها نمیکنند....!

  • بهرام رستمیان پاسخ

    سلام فکر کنم تابحال حدود4میلیون کرایه منو ندادن شما نظری دراین رابطه داریدحدود8ساله کارمیکنم

  • عطایی پاسخ

    کاش یه برنامه دیگه ای جایگزین اسنپ و تپسی میشد
    یه برنامه که کمسیون کمتر میگرفت و کایه هارو افزایش میداد و کمی به فکر اوضاع بد راننده ها بود. اینطوری برنامه اسنپ و تپسی ظالم واسه همیشه از صحنه روزگار محو میشدند.

  • مهدیزاده پاسخ

    سلام بله دقیقا منم خیلی از این مسافرا نصیبم شده انشاالله خدا ازشون نگذره که اینجور حق راننده رو میخورن همین امروز خانمی برا دخترش که خیلی هم ادعای محجبه بودن میگردن اسنپ گرفت و کرایه نداد کاش نون حروم به بچه هاشون نمیداند این ادعا هارم نمیکردن خدا {....} کنه

  • صفر کرمی پاسخ

    بنده بیش از بیست بار ۳۰تا۵۰کیلومتر راه رفتم متاسفانه مسافر درپایان سفر پیاده شده رفته کرایه را پرداخت نکرده زمانی که به پشتیبانی تیکت زدم درجواب گفتن اگرمسافر به ما بده ما به کاربری شما واریز میکنم هیچ وقتم پرداخت نمی کنن

  • امیر پاسخ

    منم راننده اسنپ هستم اسنپ راننده براشون اصلا مهم نیست فقط مسافر و کمسیون خودشون مهمه وسلام

  • علی پاسخ

    اسنپ با استثمار راننده ها مفتخوری مسافران را ببار آورده هزینه کورسی کرایه را جای دربستی ازمسفر اخذ کرده ۲۰درصد کمسیون ارزش افزوده عوارض شهرداری از کم می‌کنه بدون دادن بنزین لاستیک وغیره وحالا راننده حاضر به مفتبری نیست ومسافر هم از پرداخت طفره میره

  • علی پاسخ

    باسلام متاسفم برای اسنپ من یک بارلغوسفرکردم اسنپ فورامقداری پول ازحسابم کم کرداماچندین بارمسافرکرایه نداده هرباربه پشتیبانی گفتم جواب دادن رسیدگی می‌کنیم ولی دریغ ازجوابی.به همین خاطردیگه خیلی وقته کارنمیکنم چون باکرایه کم وهزینه زیادخودرو واین همه عدم پشتیبانی به صرفه نیست.

  • سیروس مختاری پاسخ

    عالی
    وای کاش اینقدرکه به حرفهای دروغ بعضی ازمسافران اهمیت می‌دهد به راننده تذکرمیدهدکمی هم به حرفهای رانندگان توجه میکرد

  • Varan پاسخ

    اسنپ یعنی سوءاستفاده از نداری بیکاری ناچاری مردم ...

  • محمد پاسخ

    کاملا صحیح است ،شرکت های تاکسی های اینترنتی براشون مهم نیست چون اونا که ضرر نمیکنن،فقط بلدن اراجیف بعضی مسافرها را تذکر دهند و امتیاز کم کنند

  • رحیم مطور پاسخ

    من اسنپ کار میکنم کرایه ها نسبت به اژانس خیلی خیلی کمتره اصلا نمیسرفه کار کنی هرچه کارمیکنیم باید خرج ماشین کنی پس بچه های ما چی بخورن

  • ناصر مهدی پور پاسخ

    با سلام طرح خوبی هست از بس مسافران بد قولی کردن وارائه واریز نکردن یا فرار کردن دیگه به هیچ کس اعتماد ندارم وبه هیچ وجه اجازه نمیدم مسافر بدون پرداخت کرایه برود اما باز هم نمیشود

  • ناشناس پاسخ

    سیدعلی بختیاریفرهستم رانندباسلام کرایه اول حساب کنندخیلی بهتراست من درهفته حداقل یک یادونفرکرایه نمی‌دهند اسنمب کاری ندارم.فقط فکرکمیسونش است باباکرایه نداده کمیسون ازماکم می‌کند.به قولی مرغ تخم نذاشت هیچ رامش خورد

  • محمدتقی لشگری پاسخ

    سلام همکاران راننده اسنپ نظر اینجانب هم همینطور است یکی اینکه کمسیون هارو هم خیلی زیاد کردن بنده به شدت مخالف و امیدوارم دوستان راننده با هم باشیم واین مشکلات را از پیش رو برداریم

  • Sami پاسخ

    اون کسی که این نرخارو تعین میکنه خدابراش نسازه.

  • رضا قدسی پاسخ

    سلام ، همانطور یک زمانی ، آژانس خدایی می کرد ، و الان تقریباً برچیده شده ....
    اسنپ هم ، برده داری الکترونیکی راه انداخته ، واز تعدادی راننده تحصیل کرده و زحمتکش ، سو استفاده می کند .....
    قطعا این وضع نیز برچیده خواهد شد
    اما ، اسنپ موظف به پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان هست
    موظف به پشتیبانی از رانندگان هست ، موظف به پرداخت تسهیلات و تامین قطعات خودرو هست ، که متاسفانه ، به فکر کمیسیون خود هست .....
    اما این بردا داری ، دوام نخواهد داشت ....

  • نادر احمدی پاسخ

    دقیقا دوستان و همکاران درست میگن بارها پیش اومده که مسافر کرایه نامیده وبه بهونه عدم کمسیون خودسربعدازسوارشدن لغورومیزنه یالغونمیکنه ومیگه آنلاین پرداخت میکنم ولی پرداختی صورت نمیگیره و کمسیون هم ثبت میشه بهتره کلا کرایه اینترنتی بشه تاهیچ طرف متضررنشه وچه خوب که مبلغ کمسیون روکمی کم کنن واقعا20درصدکمسیون خیلی زیاده

  • ناشناس پاسخ

    دوستان واقعا بیست درصد کمسیون زیاد هست کمی انصاف داشته باشید جای دوری نمیرود

  • داود پاسخ

    باسلام اسنب یا هر ناوگان دیگر فقط به فکر منافع خودشان فکر میکنن راننده بدبخت کیلویی چندهدر این سه روز دوبار برای من همچین اتفاقی افتاد مسافر ادعا میکند آنلاین پرداخت کردم وکم شودن از حسابش را نیز ارایه میکند ولی اسنب نه تنها کرایه را پرداخت نمیکند بلکه یه کمسیون هم کم میکند خودشان هم اعلام میکنن که از معلولین ما در صد نمیگیریم من یک معلول بهزیستی هستم وتالان نیز هر سفری انجام دادم نه تنها کمسیون کم کردن بلکه مبالغی نیز به عنوان دارایی وعوارض شهرداری هم هم کردن

  • پیمان پاسخ

    اقا کرایه ها پایینه بجای اسن کار کرایه ها رو ببرین بالا خیلی پایینه کرایه

  • محمدرسول پاسخ

    بهترین راه کار وقتی که مسافر به هر بهانه ای کرایه پرداخت نمیکنه توسط خود پشتیبانی تا پرداخت نشدن کرایه مسافر با اون شماره تلفن همراه نتواند اسنپ بگیرد برای سفر بعدی و برای اون مسافر جز بدهی محسوب شود چطور راننده ای که چند ساله کار میکنه تا حسابش هنوز زیر ۵۰ هزار تومانه منفی دیگه براش سفر نمیاد ،واقعا باید با این استهلاک و هزینه های سنگین خودرو رانندگان را حمایت کرد

  • محمد رضا گل محمدی پاسخ

    میگید هدیه از هدیه ولی خبذب نیست

  • علی پاسخ

    سلام عزیزان همکار به خدا اگر یک روز کار نکنید ببینید این اسنپ زبون نفهم بعد زبون بفهم میشه بابا یک روز

  • حسین رحمانی پاسخ

    خواهشاً برای کسانیکه سفر درخواست میدن و به هر دلیلی لغو میکنند یک پولی برای راننده در نظر بگیرند، واقعا زوره پنج دقیقه تو ترافیک خودتو برسونی به مبدا وبعداز دو سه دقیقه منتظره مسافر بودن سفر لغو میکنه