بازدید سایت : ۹۵۶۶۶

◄ جزئیات فنی تازه از آخرین «اوورهال» هواپیمای تهران-یاسوج + سند

هواپیما ATR 72-212 شرکت هواپیمایی آسمان با رجیستری EP-ATS که صبح امروز در منطقه سمیرم دچار سانحه شد و سقوط کرد یکی از هواپیماهای قدیمی ناوگان این ایرلاین بوده است.

جزئیات فنی تازه از آخرین «اوورهال» هواپیمای تهران-یاسوج + سند
تین نیوز |

بنا به اطلاعاتی که در پست اینستاگرامی شرکت «آسمان» در آبان ماه امسال منتشر شده، هواپیمای حادثه‌دیده 7 سال زمین‌گیر بوده و چند ماه پیش، با تعمیر و تست‌های انجام‌شده (اوورهال) به ناوگان این ایرلاین اضافه شده است.

هواپیمای ATR 72-212 شرکت هواپیمایی آسمان با رجیستری EP-ATS که صبح امروز در منطقه سمیرم دچار سانحه شد و سقوط کرد یکی از هواپیماهای قدیمی ناوگان این ایرلاین بوده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، هواپیمایی آسمان در تاریخ 26 اکتبر 2017 (چهارم آبان 1396) در صفحه اینستاگرام خود تصویری از این هواپیما منتشر کرده و از اوورهال کامل این هواپیما توسط این شرکت خبر داده بود.

متن و تصویر منتشرشده را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند

    با سلام و عرض خسته نباشيد
    از شما كه رسانه صنعت حمل و نقل هستيد بيشتر انتظار داريم !
    شما بايد با دقت بيشترى خبر رو منتقل كنيد شما باتوجه به شناخت عمليات اورهال به راحتى تمام پرسنل و مهندسين خدوم رو زير سوال برديد آيا اين قضاوت نابجا صحيح است؟؟؟

  • ناشناس

    ایرلاین ها هواپیما اورهال میکنند ،
    صها که تعمیراتی هس موتور و قطعه میسازه ،
    پنها که تعمیرات و پشتیبانی هس هلیکوپتر میسازه،
    نیرو هوایی که مصرف کننده است اورهال میکنه ،
    ارتش که نظامی هس ، تهگعمیر و سازندگی میکنه ،
    رییس جمهور بخاطر مسائل حزبی فردی که سابقه ای در ایرلاین ندارد را مدیرعامل میکند،
    و ... !!!

    کی میخواهیم بفهمیم تعمیرات فقط در شرکت تعمیراتی باید انجام شود نه در نیرو هوایی و پادگان و ارتش!

    کی می‌خوای بفهمیم شرکت های تعمیراتی نباید تولید کنند؟

    کی میخواهیم بفهمیم بخاطر مسائل حزبی و جناحی نباید مدیر انتخاب کنیم؟