بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

واگذاری تمامی قطعات راه آهن بیرجند قاین یونسی به پیمانکاران

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری تمامی ۸ قطعه راه آهن بیرجند قاین یونسی به پیمانکاران این طرح مهم ریلی شرق کشور خبر داد.

واگذاری تمامی قطعات راه آهن بیرجند قاین یونسی به پیمانکاران
تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری تمامی ۸ قطعه راه آهن بیرجند قاین  یونسی به پیمانکاران این طرح مهم ریلی شرق کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهارداشت: اولین جلسه کاری بعداز واگذاری کلیه قطعات راه آهن بیرجند- قاین- یونسی با حضور قناعت استاندارخراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارومجری طرح ریلی بیرجند- قاین- یونسی برگزار و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم بعمل آمد.

مودی افزود: پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی ۲۸۱ کیلومتر طول دارد و در قالب ۸ قطعه به پیمانکاران واگذار شده که با پیگیری های انجام شده و با دستور رئیس جمهور در دو سفر به خراسان جنوبی از محل تهاتر نفت تأمین اعتبار شده و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری درخصوص تأمین مالی این پروژه مجوز صادر کرده اند و رئیس جمهور هم دستورات لازم را ارائه نمودند نشان دهنده اهمیت اجرای این پروژه در شرق کشور است.

وی ادامه داد: پیمانکاران هم در این جلسه درخواست هایی در جهت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه مطرح کردند وبررسی چگونگی تهاتر و تأمین مالی پروژه نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

شایان ذکر است؛ راه آهن استان که بخشی از خط ریلی جنوب به شمال کشور است و چابهار را به سرخس وصل می کند، نقش بسزایی در توسعه منطقه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.