بازدید سایت : ۴۴۵۱۹
برگزاری آیین رونمایی و معرفی محصولات جدید بهمن دیزل

◄ کامیونت ارزان جدید چینی به زودی وارد بازار ایران می شود + جزئیات

مدیران شرکت بهمن دیزل در مراسم معرفی کامیونت جدید چینی این شرکت از قیمت این محصول به صورت سورپرایز رونمایی کردند. به نظر می رسد این محصول رقیبی برای یکی از نوستالژیک ترین خودروهای باری ایران باشد.

کامیونت ارزان جدید چینی به زودی وارد بازار  ایران می شود + جزئیات
تین نیوز

شرکت بهمن دیزل عصر شنبه 19 خرداد طی مراسمی در هتل المپیک تهران از دو محصول خود ، یک کامیونت جدید نسبتا ارزان قیمت و یک تریلی پرقدرت رونمایی کرد. هر دو محصول چینی هستند و با حدود 40 درصد تولید داخل در ایران وارد بازار می شوند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بهمن دیزل از شرکت های برتر در تولید خودروهای تجاری کشور به شمار می رود ومحصولات این شرکت در سال های اخیر همواره در رده اول و دوم رضایتمندی مشتریان قرار داشته است.

دو محصولی که روز گذشته – شنبه 19 خرداد – در هتل المپیک توسط این شرکت رونمایی شد نیز از ویژگی های شاخصی برخوردارند که می تواند برای بسیاری از متقاضیان جذاب باشد.

به عنوان مثال؛ کامیونت فورس F38 بخاطر ابعاد مینیمال آن برای پخش مویرگی در مناطقی که کوچه های تنگ و باریکی دارند بسیار مناسب است و آسایش و رفاه مناسبی  هم به واسطه طراحی خوب اتاق و صندلی ها برای راننده ایجاد می کند. قرار است این کامیونت تیرماه امسال وارد بازار شود.

قیمت این خودرو نیز در این مراسم 895 میلیون تومان اعلام شد که با این قیمت، می توان گفت یک کامیونت نسبتا ارزان به بازار ایران وارد شده است. مدیران بهمن دیزل تلویحا اعلام کردند این کامیونت می تواند جایگزینی برای یکی از محصولات قدیمی و نوستالژیگ باری در بازار ایران باشد که احتمالا اشاره آنها به نیسان آبی های زامیاد بود.

در مورد کشنده بایک X9 نیز مزیت قابل توجه این تریلی، پرقدرت بودن آن است به نحوی که 560 اسب توان این کشنده است. حسن خضری مدیرعامل بهمن دیزل مدعی شد قدرت این کشنده تا 600 و حتی 640 اسب هم قابل افزایش است.

در مورد این دو خودرو و ویژگی ها و جزئیات فنی آنها در آینده بیشتر خواهیم نوشت و گزارش های تصویری و فیلم هایی که رانندگان کامیون را در انتخاب خود کمک کند نیز منتشر خواهیم کرد.

مشخصات فنی تریلی جدید و پرقدرت بهمن دیزل

تریلی بایک X9 به یک پیشرانه حجیم ۱۲۹۰۰ سی سی موسوم به ۱۳ لیتری توربو دیزل کامینز مجهز است، که از نوع ۶ سیلندر با تزریق مستقیم است. پیشرانه مذکور قادر به تولید بیشینه قدرت ۵۶۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن متر است و قدرت تولیدی از طریق یک جعبه دنده ۱۲ سرعته اتوماتیک ZF که دارای ریتاردر پنج‌مرحله ای است، به چرخ ها منتقل می شود. کلاچ این کشنده از نوع تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی است. سیستم تعلیق جلو بایک X9 از مدل فنر تخت چند لایه پارابولیک مجهز به میل موج‌گیر و کمک فنر هیدرو تلسکوپی و تعلیق عقب از نوع بادی با چهار بالشتک هواست.

مشخصات فنی کامیونت جدید بهمن دیزل ؛ سبک ترین کامیونت بازار

کامیونت فورس F38 را می توان با وزن ناخالص مجاز ۳.۸ تن و ظرفیت حمل بار مجاز ۱.۴ تن، سبک ترین کامیونت بازار دانست. این کامیونت به یک پیشرانه ۲ لیتری بنزینی با ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور به همراه گیربکس ۵ دنده دستی DAE مجهز است. به این ترتیب با در نظر گرفتن تناژ بار و بنزینی بودن پیشرانه فورس F38، می توان آن را جایگزینی برای پیکاپ های کاری فرسوده و از رده خارج بازار دانست.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.