بازدید سایت : ۴۱۹۶۱

دولت به رانندگان بار بی مهری کرد/ جزییات افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل بار

حداقل افزایش کرایه حمل بار باید 45 تا 50 درصد باشد اما با افزایش 30 درصدی کم انصافی کردند.

دولت به رانندگان بار بی مهری کرد/ جزییات افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل بار
تین نیوز |

نایب رییس کانون انجمن های صنفی کامیون داران با بیان اینکه دولت به رانندگان بی مهری کرد، گفت: حداقل افزایش کرایه حمل بار باید 45 تا 50 درصد باشد اما با افزایش 30 درصدی کم انصافی کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سید جلال موسوی درباره افزایش 30 درصدی کرایه حمل بار اظهار داشت: به طور قطع خواسته افزایش 80 تا 90 درصدی برخی از رانندگان مورد قبول نبود اما این 30 درصد هم کفاف هزینه های رانندگان و بخش بار را نمی دهد.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

رانندگان کامیون از خرید تریلی چینی به قیمت زیر 5 میلیارد تومان استقبال می کنند؟​

می دانیم وقتی کرایه بار افزایش پیدا کند، هزینه آن را مصرف کننده نهایی می پردازد و نمی توان کرایه ها را به یکباره تا 80 درصد افزایش داد اما این افزایش 30 درصدی کرایه هم کم انصافی بود.

موسوی ادامه داد: در حالا حاضر کرایه حمل بار با 22 تن از بندرعباس تا تهران حدود 20 میلیون تومان است که اگر افزایش 80 درصدی اعمال می شد به این کرایه 16 میلیون تومان باید اضافه می شد که این خواسته هم غیر قابل ممکن بود و خواسته کانون هم این عدد نبود و با این عدد هم مخالفت کردیم.

وی با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته درخواست افزایش کرایه حمل را داده بودیم اما اعمال آن از خرداد ماه امسال اجرا شد، گفت: عدد معقول برای افزایش کرایه از نظر ما 45 تا 50 درصد بود اما موافقت نکردند. معتقدیم قیمت گذاری نباید از سوی ستاد تنظیم بازار انجام شود و 2 سال است که قیمت گذاری از سوی این نهاد مورد بررسی و اعمال می شود. هیچ افزایشی برای حق توقف کامیون در نظر گرفته نشده است در حالی که یک کامیون برای انجام عملیات تخلیه و بارگیری ساعت ها معطل می ماند.      

موسوی افزود: حداقل هزینه برای خرید یک کامیون در حال حاضر 5 میلیارد تومان است، یک راننده چقدر باید درآمد داشته باشد تا بتواند اقساط این هزینه ها را بپردازد، باید توجه داشت که این تنها یک بخش از هزینه های یک راننده است. تعمیرات ماهانه یک کامیون سر سام آور است بطوریکه در حال حاضر یک واشر سرسیلندر یک میلیون و دویست هزار تومان و دستمزد نصب آن بیش از 2 میلیون تومان است و هزینه تعویض روغن 5 الی 6.5 میلیون تومان تمام می شود.   

وی با اشاره به درآمد ماهانه هر راننده کامیون اظهار داشت: حقوق یک راننده که مالک کامیون نیست حدود 25 تا 28 میلیون تومان است و مشخص نیست همین راننده برای ماه بعدی باری برای حمل با کامیون صاحب کار داشته باشد. این در حالی است که همین راننده ممکن است در روز 21 ساعت رانندگی کند هر چند که باید بگویم ممکن است در یک حمل بار 3 روز هم معطلی در بندرعباس داشته باشد. در نهایت همین راننده در ماه به طور متوسط و میانگین 8 هزار کیلومتر پیمایش دارد.       

موسوی تاکید کرد: تصمیم گیران برای تعیین نرخ حمل بار در فصل گرما در محیط خنک اداری و در فصل سرما در محیط گرم قیمت تعیین می کنند حال اینکه راننده هم در گرما و هم سرما در جاده های بیابانی و کوهستانی در حال کار است و این مسئولان اداری این سختی کار را درک نمی کنند.

نایب رییس کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور تاکید کرد: به رانندگان ظلم می کنند اما رانندگان در تمام دولت ها در هر شرایط بحرانی سیل، زلزله، افزایش بار و ... از خدمت دریغ نمی کند. دولت به رانندگان بی مهری کرد و سختی کار و مشقت و معیشت رانندگان را به حساب نمی آوردند و این روزها هم این بی مهری ها تکرار می شود. اگر می گویند امکان در نظر گرفتن شغل رانندگی در بخش بار جزو مساغل سخت نیست حداقل به ما ظلم هم نکنند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    بالاترین ظلم از سوی کاخ نشینان در حق رانندگان و دارنده گان ماشین سنگین که بزرگترین خدمت را به ایران می کنند همیشه بوده و هست

  • میثم ح پاسخ

    احمدی نژاد خاین.گفت رانندگان تفریح میکنن.سخت نیست کارشون..اخه یگی نیست به این مسویلین بیسواد وبیلیاقت بگه یک روز .فقط یه روز همراه یه کامیون بیا وهیچ کار هم نکن .فقط ب... چایی بخور .ببینم از هم در میری یا نه..نیست ونابودش کنخه خدا .که مارو نابود کرد رفت

  • راننده پاسخ

    فقط کمیسون و بارنامه سی درصد گران شده نه کرایه

  • ناشناس پاسخ

    همه زیرفشارخدابس

  • عدالتی نیست پاسخ

    حق هیچ کسی را ندادن چه برسه به راننده که همیشه تو خطر هست دولت همیشه برای خودش فقط حقوق تعیین میکنه

  • ناشناس پاسخ

    کدوم افزایش کرایه یک جایی مثل شهر بوشهر فقط برای ماشینهای ملکی خوب شده نه برای رانندگان عادی
    هر چی بار هست ماشینهای ملکی حمل میکنن و بقیه هیچ

  • علیرضا پاسخ

    دولت لازم نیست به خودش زحمت بده اگه وجودشو داره که نداره دست دلال بازی باربری ها رو کوتاه کنه ما کرایه اضافه نمی‌خوایم😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤

  • ناشناس پاسخ

    احمدی نژاد ب رانندگان ظلم بزرگی کرد یکی میخاد بگه اقای احمدی نژاد چرا شما نمیایید ازاین تفریحا بکنی بیا ی مدت راننده بشه تا بفهمه رانندگان چه سختی های دارن تحمل میکنن

  • ناشناس پاسخ

    اونم هیچ جا اضاف نکردن فقط بندر این ترابر نت رو جمع کنید مفت بری شده کفی که کانتین میزنه برگشت رو موظف کنید خالی برگرده مفت بری میکنن لعنت بهشون برای کشنده ی کاربری تعریف بشه لعنت بهتون

  • مجتبی پاسخ

    سلام وخسته نباشید هیچ نظارتی تو کار کامیون نیست سوخت کم هزینه بالا قطعات گران وبی کیفیت

  • ابراهیم پاسخ

    حالا همان سی درصد که اضافه شده مگه نصیب کامیوندار میشه؟
    به ولله فقط نصیب شرکت های حمل و نقل میشه،یه کمیسیون های میگیرن که انگاری ما کامیونداران راننده و شوفر اونا هستیم،نمونش برو پایانه بار تهران از نزدیک مشاهده کنید،متاسفانه دولت هم هیچ نظارتی نداره

  • راننده پاسخ

    همون ۳۰ درصدم باربریها نمیدن ،فقط کمسیون رفته بالا

  • ناشناس پاسخ

    ففط بایدگفت که ظلم همیشه پایدارنیست

  • جمال پاسخ

    سلام بنده ه کرایه ای که زدم پایینتر ازقبل بودمگریک فکراساسی کرده بشه که به دست رانندا برسه نه که دلال میگه بروپول بارگیری بد همش کلک

  • وحید پاسخ

    چطور میشه این راهداری راهزن مبلغ ۴۰درصد روی بارنامه کشیده در صورتی که هیچ خدماتی به رانندگان نمیده ولی راننده بخت برگشته هزاران هزینه داره توی این بی باری اونوقت ۳۰ درصد اونم اگه ده درصد شو رو بدن فقط باید واگذار تون کرد به اون خدا ظلم آخه تا چه اندازه

  • محسن پاسخ

    من ماشین مدل پایین را فروختم و ماشین چینی نو ثبت نام کردم بعد از یک سال تحویل گرفتم ،حالا موندم با سه میلیارد بدهی و چک ..
    از خیر ماشین سنگین گذشتم ،
    لعنت خدا بر باعث و بانی این مشکلات
    تف به این زندگی ،،،چقدر شب و روز مثل خر حمالی کنم بی خوابی بکشم از خانواده دور باشم اخر ماه نصف اقساطم هم در نیاوردم ،شرکت لیزینگ هم براش مهم نیست میگه چک باید پاس کنی
    لامصب وقتی بار نیست چرا مردم را بدهکار میکنید ؟؟؟؟

  • سید مجید موسویان قهفرخی پاسخ

    با سلام
    این سی درصد هم که اضافه کردند خوده باربری ها روی کمسیون از ما میگیرندش الان اگر داخل برنامه ترابرنت یک سرک بکشید میبینیم که این کرایه که اعلام شده نه اینکه سی درصد اضافه شده بلکه سی درصد هم کسر شده من نمیدانم این باربری ها کی میخواند دست از کمسیون اضافه گرفتن بردارند وحق راننده ها رو بدن ،
    واقعا کسی نیست پیگیری کنه

  • راننده پاسخ

    متاسفانه اغلب تصمیم گیرندگان و تعیین کنندگان کرایه ذینفع هستند و قطعا به نفع خود رای خواهند داد، به نانوایی ها در خلوت اعلام میکنند نمی‌توانند نرخ نان را افزایش دهند اما نانوا میتواند وزن چانه را کاهش داده و کم فروشی کند😂 این رویه کارشناسان محترم از پایین دست تا بالاترین مقام ستاد تنظیم بازار هست، اینها رسماً دزدی میکنند و دزدی رو رواج میدن، راننده جماعت هم لیاقتش بیشتر از این نیست و این وضعیت بیشتر از سرمان هم هست.

  • ناشناس پاسخ

    سلام ۳۰ درصد افزایش نیافت برو باربری ببین کرایه چند سال پیش میدن

  • راننده کامیون پاسخ

    کدوم ۳۰ درصد .فقط ۳۰ درصد روی کمیسیون باربریها رفت.نرخ کرایه ها ک فرقی نکرده ک هیچ بعضی مسیرها هم کمتر شده.بد نامیش فقط برا راننده مونده

  • سعید پاسخ

    هیچ باربری این ۳۰درصد نمیده یه مقدار فقط برا خودشان کرایه زیاد کردن باربری تبریز یه ریال اضافه نکردن بقیه شهرهای بزرگ مثل مشهد و تهران هم همین طور. الکی منت نزارید سر راننده. اگه راست میگید پیگیری کنید که عمرا

  • حسن پاسخ

    من خیال دارم راننده بیابان شغلی که عشق بهش می ورزم رو عوض کنم و انشاالله به واسطه گری بپردازم

  • ناشناس پاسخ

    تاوقتی که دست دلالان وباربریها بریده نشه همین اش وهمین کاسه شمابرید کرایه ها راببینید خیلی جاها ۱۰درصد هم اضافه نشده خیلی جاها هم همون کرایه پارسال جاهایی هم که اضافه شده دلال وباربریها حقوق راننده راپایمال میکنند تاگیر خودشون بیشتر بیاد خواهشا رسیدگی کنند مسولین این بخش

  • لاهیجان پاسخ

    در مورد وانت بار ها هم بی انصافی وجود داره . بیمه تامین اجتماعی رانندگان وانت بار از سال ۹۴ به بعد هیچ گونه ثبت نام جدید انجام نشده .
    سهمیه بنزین چندین ماه هست که قطع شده .
    پول کرایه خرج ماشین در نمیاد .

  • ناشناس پاسخ

    انشاالله فقط خداجواب بی انصافی وظلمی که به رانندگان میکنن روبده شب وروزمونویکی کردیم بازم شرمنده زن وبچه وطلبکارهستیم خدالعنتشون کنه باعث وبانی این همه ظلمو

  • ناشناس پاسخ

    انشاالله فقط خداجواب بی انصافی وظلمی که به رانندگان میکنن روبده شب وروزمونویکی کردیم بازم شرمنده زن وبچه وطلبکارهستیم خدالعنتشون کنه باعث وبانی این همه ظلمو

  • ناصر پاسخ

    سلام عذرخواهی میکنم برداشتن ۳۲سال سابقه یک حرف دارم یکی از کسانی که برای ماتصمیم میگیره حداقل یکماه با ما هم سفر بشه چه در سرما چه در گرما آنوقت با وجدان بیدار قضاوت میکنه🙏🙏🙏🙏

  • محمد پاسخ

    واقعا در حق راننده بی انصافی می کنن مسئولان ای کاش یه بار با ماشین سنگین یه بار را جابه‌جا کنن اون موقع قدر رانندگان را می‌دانند

  • کیانوش پاسخ

    چرا راننده بی ارزش شده،چون پشتیبان نداره ،ما فقط خدارا داریم،هرکه بگوید من. حامی راننده ام دروغ گفته

  • رهنما پاسخ

    درود6کاندیدرئیس جمهورهیچ حرفی وصحبتی ازحمل ونقل تابه امروزنکرده همکاران این دولت مارابه حساب نمی اورندبعدشمامی خواهی راننده برودرای بدهدانگارماایرانی نیستیم

  • حسین پاسخ

    به عرض برسانم که 30درصد به کرایه ها اضافه نشده
    اگر امکان دارد حداقل 30درصد اضافه کنید (شاید کسی حساب کرده درصد را بلد نبوده ) از یک معلم پایه ششم ابتدایی کمک بگیرید
    کرایه زرند به بندر ۲۱درصد اضافه شده
    سیرجان به بندر حدود ۲۰ درصد
    و.....

  • شهریار پاسخ

    همین 30 درصدم واسه خودشیرینیه باربریا پیش صاحب بار اعمال نمیشه فقط کمسیونشونو بردن بالا کرایه فرقی نکرده

  • آقای راننده پاسخ

    در همه ی کشورها برای راننده کامیون ارزش قائل میشوند ولی متاسفانه در ایران راننده هیچ ارزشی ندارد

  • ناشناس پاسخ

    سلام کدام اضافه کرایه اون سی درصد که برای شرکتهای حمل ونقل اضافه شده به راننده که نمیدن

  • مهران پاسخ

    کرایه همین ۳۰درصد که با صدقه فرقی نداره تصویب شده . خنده دار اینجاست همین هم اعمال نمی شود همن الان در استان زنجان از ابهر تا یزد برای کمپرسی تریلی مبلغ ۷ملیون تومان هست و اینجاست که ماشین چینی کمتر از ۵ر۶ ملیارد تومان نداریم خود کمپرسی هم کمتر ۱ملیارد نیست خودتان متوجه می‌شوید که هیچ مهره ایی سر جایش نیست
    مت رانندگان قلبا راضی به گرانی نیستیم ولی این گرانی برای همه و ارزانی برای همه باشد .

  • مسلم پاسخ

    باسلام تابار رانندگان وکمیسیون اونهادست باربری هست همینه شایدهم بدتربدتر فقط وفقط باید مثل اسنپ شارژی بشه

  • ح پاسخ

    باسلام عیدی ما معلولان بدبخت بیچاره با اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین دو سال است قطع کردند به فقرا ظلم نکنیم خدا آفریده معلولان را هنوزم چشم انتظار موندیم اندک عیدی شاید واریز کردند واقعا خیلی سخته زندگی روزمره مخصوصا معلولان پزشکیان وعده دروغ نمی‌دهد راه خدا پیش گرفته حامی فقرا محرومان محرومیت وووو پیروز بشه محرومیت تمام شده وعده های انتخاباتی عملیاتی شده بدانیم حامی فقرا مستعضفان معلولان قشر ضعیف پزشکیان از پز جنس همین مردم صادق صادقانه شفافیت عدالت حامی مشکلات معیشتی زندگی روزمره مردم ایران روز به روز سفره مردم کوچگ می‌شود ما معلولان آفریده خدا مثل همیشه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهیم کرد دشمن شاد کن نیستیم منه معلول بدون خونه اجاره نشین در انتخابات شرکت خواهم کرد به کوری چشم دشمنان وطنم پاره تنم ایران قدرتمند مسعولان محترم معلولان آفریده خدا را دریابید واقعا خیلی سخته زندگی معلولان همیشه شرمنده خانواده هستیم خداوند متعال جای هممون انتخاب کردی قبلاً قربونت برم منه معلول بنده خدا تصمیم نهایی دست شماست واقعا هوای ما فقرا معلولان داری شکرت روزی هزاران بار شکرت ...خدایا شکرت که هستی بالا سرمون مواظبون هستی ممنونم دنبال پست مقام باشید ولی راه حضرت علی علیه السلام پیامبر خدا پیش بگیرید مردم مهربان باشید همین خواسته زیادی نیست راه خدا سخت نیست پیش گرفتن والله آخرش حقت خواهی گرفت هیچ چیزی قدرت ندارد حق را ببرد مردم فقیر فقرا معلولان را هم دریابید سخت نیست خیرش خواهی دید دیدن محرومان درک کردن فقرا و معلولان .الان تلاش میکنید قدرت پست مقام روزی دنیا خواهیم رفت اونم در نظر بگیرید واقعا سخت نیست راه خدا رفتن پشیمانی ندارد

  • @li پاسخ

    کارخانه های شخصی همون ۳۰؛درصد هم اغتمال نکردن گ... اونوقت یه عده راننده بیشعور هنوز با کرایه قبل براشون بار می بره

  • محمود توسلی پاسخ

    عجب
    فقط پشت میز نشینی و تصمیم گیری

  • شهرام اسدی فلاح پاسخ

    درود بر شما.درسته که گفتند ۳۰ درصد بر کرایه ها اضافه شده،ولی بخدا این ۳۰ درصد تو جیب شرکت‌های باربری میره و به راننده تعلق نمی گیره.کرایه ی باری که مبدا تهران و مقصد قم باشه و ۴ میلیون و پانصد هزار تومان مبلغش باشه و اونوقت دو میلیون و سیصد تو جیب باربری بره و دو میلیون و دویست به راننده بخواهند بدهند،اون هم با چند روز تاخیر.در واقع بابریها ماشین رو با اين کارشون با راننده و مالک کامیون شریکند.در این حالت چطور میشه گفت که ۳۰ درصد به کاریه های حمل بار اضافه شده؟؟؟

  • ناشناس پاسخ

    با سلام به تمام رانندگان محترم این همه نظر که شما نوشتید اگر اون مسئولانی که اینها را ميدونند و به داد رانندگان رسیدگی نکنند واقعا بیسواد هستند و بیخیال و بدانند اگر راننده و کامیون نباشه کشور فلج میشه لطفا
    رسیدگی شود

  • کریم پاسخ

    یه داستان تلخ که واسه خودم تجربه شد رو بگم ببینید اوضاع راننده و ماشین دار به کجا رسیده. من یخچالدار دارم از طریق ترابر نت با چندتا باربری واسه حمل محصولات چندتا شرکت آشنا شدم چند تا بار واسه این شرکت‌ها بردم سر وقت و سالم بار رو می‌بردم.تا اینکه مسؤل ترابری شرکت گفت خودم مستقیم بهت زنگ میزنم بیا بار رو ببر . زنگ زدن رفتم شرکت بار رشت بردم دقیقا واریزی شرکت دوبرابر دریافتی از باربری ودلال بود یعنی این ازخدا بیخبران و دزدها کرایه رو بامن نصف میکردند. باربری نه بارنامه ای برام میزد نه مسئولیتی داشت فقط بار این شرکت دست این باربری بود. کجای دنیا کرایه رو با راننده پنجاه پنجاه می‌کنند؟ متاسفانه بعضی ازهمکاران هم به مفت بری عادت کردند یا عادتشون دادند.

  • حمیدگلپایگانی پاسخ

    آقا وزیر راه از جاده‌ای ناهنوار آسفالت داغون چالها شده چال گور بابا بخدا دیگه هرروز فنر و جلو بندی خورد میشه چرا برای آسفالت جادها کاری نمیکنید

  • علی پاسخ

    فعلآ هم این 30درصدبه جیب باربری میره وبعضی ازراننده ها معلوم نیست مغز خر خوردن باکرایه پایین بارگیری میکنن اگر راننده دست به دست هم بدن یک یا دوهفته بارنزنن بعد باید 30که هیچ 100درصد افزایش بدن . توقع داریم افزایش داشته باشیم فعلا که پایانه مشهد ازهمه جا افتضاح تر وحق راننده را بیشتر میخورن آقای راننده از مشهد بارنزنن خالی برو ولی درحق خودت و راننده های دیگه ظلم نکن بزاربارشون روی زمین بمونه ناحق ماراننده رو نخورن

  • علی محمودی پاسخ

    کرایه ۳۰درصدی هموجود خارجی نداره
    چون ماشین زیاده بیشتر ازنصف کرایه رابابری ها می خورند بدهم میگن توافق کردیم توافق یعنی اصل کرایه رابگو بعد توافق کن ببین کسی بارتون می بره همه دروغ میگن شکایت کار سازنیست
    باید کرایه مثل اتوبوس واکسی نرخ داشته باشه سازمان هم خودش بارنامه صادر کنه اینطوری
    سر سازمان هم کلا نمیزارند
    مثلا تریلر شهری ۱۰ت
    جفت ۸ت
    تک۶
    خاور ۴ت
    نه این که ۱۲ ملیارد ارزش ماشین
    ۴ت ارزش بار تریلر برا بندرلنگه ۱۰ت کرایه بدن



  • ناشناس پاسخ

    بزرگترین ظلم به راننده پرداخت نکردن کرایه بار هست
    که هر وقت بخواد آقایی صاحب بار عاشقش بکشه برات پرداخت با کلی منت ...
    یک مسئولی ستادی هم نیست از راننده حمایت کنه
    که لااقل بعد از تخلیه بار کرایه واریز بشه.. .

  • ناشناس پاسخ

    اگر مدیر درست بود هیچ حقی پایمال نمی شد . زمانی که نظارت بر شرکت های حمل و نقل نیست زمانی که راهداری و انجمن صنفی رانندگان طرف راننده را نمی گیرند و به شرکت های حمل و نقل نظارت و بازرسی مخفی ندارند حق راننده باید پایمال بشه . تمام مسئولان در پایانه های می دانند و اطلاع دارند از اوضاع ، پس چرا اقدام نمی کنند ؟ چون دست خودشون هم در کاره و ازش سود می برند . بقول شاعر که می فرماید: حاکم شهری که مرغابی بود بر سر اون شهر رسوایی بود

  • داوود پاسخ

    این ترابر نت ... به سیستم حمل ونقل.فقط سودش توجیب باربری ه.

  • بردیا پاسخ

    الان هم خیر سرشون 30درصدکرایه اضافه کردن ولی در کنارش 200درصد کمیسیون و...که بارنامه هستش را اضافه کردن ...در اصل فقط واسه باربری ها زیاد شده ...قبلاً برای مثال من یک مسیر را 5500واسم بارنامه میکرد و صافی 4800برام میموند ولی الان دقیقا همون مسیر و همون بار را 7000تومن واسم بارنامه میکنن ولی صافی 5200واسم میمونه و همش می‌ره تو جیب باربری ها ...اگر کرایه را 30گران میشود باید کمیسیون .بیمه و....هم 30درصد باشد نه 200درصد

  • اشکان آتشگاه پاسخ

    حق با رانندگان است

  • سید پاسخ

    آخه اون سی درصد هم که باربری ها ور میدارن به ماشین دار که چیزی نمیرسه ،،،،،، خدا کی میخواد دست باربری ها از کرایه کوتاه بشه ،،، یک دفعه درمیان که اضافی کرایه رو باربری ها ور میدارن و به نام کرایه به کام باربری ها

  • رضا پاسخ

    والله که کرایه کم شده که گران نشده فقط بار که از خودت داری کمیسیون گرفتن بارنامه زیاد شده کسی نیست جلو این باربری ها رابگیره شده حمل ونقل دلال بازی بعضا باربری ها تا 40درصد کمیسیون برمیدارند بعضی هم 50درصد بازرس بزارید بایک راننده تو پایانه ها برود ببینید چقدر کمیسیون اخذ میگردد




  • سعید پاسخ

    بیچاره به راننده ماشین سنگین شب و روز توی جاده تمام اقلام مصرفی از تره بار بگیر تا خشکبار تمام وسایل منزل مغازه خونه همش راننده سنگین جابجا میکنن
    هیچکس هم به راننده اهمیت نمیده همش کمیسیون باربری بی شرف میبرن سخت ترین شغل داخل کشورم راننده ماشین سنگین هستش اصلا انگار نه انگار این دولت رسیدگی نمیکنه
    نگاهشون چه راننده ماشین سنگین چه کارگر افغانی از دید اینا هیچ فرقی نداره

  • فرشید پاسخ

    حرفی ۳۰درصد اضافه شده ما که ندیدیم وقتی مال این حرفها نیستید حرف نزنید نظارت داشته باشید شدیم حمال جان و سرمایه مون گذاشتیم شدیم انتر و منتر باربریها.

  • ناشناس پاسخ

    میگن کرایه رفته بالادروغ است .کمسیون رفته بالا.اگه همه بارهارابه پایانه های بارجمع بکنند هرکی به حق خودش میرسه.

  • ناشناس پاسخ

    من یک راننده تک باری هستم.کرایه قانونی ازتبریز به قزوین ۶۳۰۰هزارتومان است .متاسفانه باربری ۷۸۵۰هزارتومان کرایه مینویسه ۴۵۰۰ به راننده میده.بقیه میره جیب باربری .نام یک باربری رابگویم باربری ایرانیان ترابر خسروشاهی