بازدید سایت : ۵۳۶۲۴

جزئیات وام بدون سود قرض الحسنه 300 میلیونی بانک سپه با اقساط 60 ماهه

متقاضیان وام 300 میلیونی بدون سود بانک سپه می توانند در صورت واجد شرایط بودن این وام را 60 ماهه و با اقساط حدود 5 میلیونی بازپرداخت کنند.

جزئیات وام بدون سود قرض الحسنه  300 میلیونی بانک سپه با اقساط 60 ماهه
تین نیوز |

متقاضیان وام 300 میلیونی بدون سود بانک سپه می توانند در صورت واجد شرایط بودن این وام را 60 ماهه و با اقساط حدود 5 میلیونی بازپرداخت کنند.

افراد متقاضی دریافت تسهیلات از بانک سپه که به دریافت وام 300 میلیونی بدون سود تمایل دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلات طرح «نگین امید» درخواست بدهند.

واجدان این وام باید میانگین حساب یک تا 18 ماهه داشته باشند و کارمزد 2 درصدی این تسهیلات را بپردازند. تسهیلات مذکور به صورت قرض الحسنه است و هیچ نوع سودی ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک سپه و نیازمند دریافت وام هستند باید اعتبار شغلی داشته باشند. این افراد باید ضامن رسمی کسر از حقوق هم به بانک ارائه بدهند. بعد از دریافت وام، حداقل طی 12 ماه و حداکثر در مدت 60 ماه امکان بازپرداخت آن موجود است.

در صورتی که بانک فرد را برای دریافت تسهیلات واجد شرایط بداند و وام به متقاضی با سقف مشخص شده، کارمزد گفته شده و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه تعلق بگیرد، میزان اقساط ماهیانه آن 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان است. کل سود این وام به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می ‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 315 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.