آغاز خدمات رسانی تمام وقت در فاز سوم خط یک مترو تبریز
مدیر عامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن تشریح آخرین وضعیت نواقص جزئی خط یک، از خدمات رسانی تمام وقت در فاز سوم خط یک(حد فاصل محققی تا ایستگاه نور لاله)، از ۱۸ شهریور ماه 1402 خبر داد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن تشریح آخرین وضعیت نواقص جزئی خط یک، از خدمات رسانی تمام وقت در فاز سوم خط یک(حد فاصل محققی تا ایستگاه نور لاله)، از ۱۸ شهریور ماه 1402 خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پرتال حمل و نقل ریلی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن تشریح آخرین وضعیت نواقص جزئی خط یک، از خدمات رسانی تمام وقت در فاز سوم خط یک(حد فاصل محققی تا ایستگاه نور لاله)، از ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی در تشریح برخی نواقص جزئی خط ۱ مخصوصا در بخش تجهیزات اعم از پلههای برقی، آسانسورها، پست و مخابرات در فاز دوم و سوم خط یک تصریح کرد: این نواقص با وجود اینکه مانع خدمات رسانی به شهروندان نیست ولی با اهتمام ویژه در حال رفع نواقص موجود هستیم و تا دو تا سه ماه آینده به طور کامل این نواقص رفع خواهد شد و شهروندان در فاز دوم و سوم شاهد آراستگی کامل و خدمات دهی مطلوب خواهند بود.
یعقوب وحید کیا با اشاره به اصل صداقت و شفافیت در اطلاع رسانی به شهروندان بیان کرد: تاکنون هر قولی در زمان مدیریت فعلی در مجموعه شهرداری و در بخش حمل و نقل ریلی داده شده، همکاران ما به صورت شبانه روزی و بر اساس زمان بندی اعلامی، به قول خود جامه عمل پوشاندند و همان طور که قول داده بودیم با خدمات رسانی در فاز سوم حد فاصل ایستگاه میدان کهن (سه راه محققی) تا ایستگاه نور لاله را به صورت دورهای افزایش دهیم، امروز اعلام می کنیم که از ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ، خدمات رسانی تمام وقت از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب صورت میگیرد و در ادامه نیز با افزایش قطارها، زمان انتظار مسافر در ایستگاهها را نیز کاهش میدهیم.
گفتنی است خدمات رسانی در فاز سوم در وهله اول به صورت دو ساعته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر بود که از ۱۴ مرداد با افزایش ۸ ساعته از ۰۶:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ ظهر سرویس دهی انجام می شد و طبق اعلام مدیر عامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، از ۱۸ شهریور ماه سال جاری شاهد خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۱:۳۰ خواهیم بود.
سلام
چرا شهرداری تبریز برای چالش تهیه و توزیع میوه و تره بار بجای نقل مکان آن به میدان شهریار که هم رغبتی به آن در حال حاضر نیست و نه زیر ساخت های لازم را ندارد ،به تجارت الکترونیک روی نمی آورد.
آیا حضور شهرداری و سایر ارگانها در الکامپ تبریز نمایشی بود.
بنده از شرکت کنندگان چالش تهیه و توزیع میوه و تره بار از سوی معانت علم و فن آوری ریاست جمهوری در سال ۹۶ بودم.
در ضمن اگر شهرداری به حقوق سهام داران میدان بزرگ تره بار تبریز احترام گذاشته و نصف میدان تره بار را غصب نمی کرد بسیاری از مشکلات میدان تره بار حل می شد.
سازمان میادین نیز بجای اینکه کیوسک بزند و بعد از تقسیم پنهانی آن بین روسا اقدام به فروش دو سه برابری نکند.
ممنون از زحمات مسئولین. ولی ساعت انتظار بین دو قطار 40 دقیقه است که خیلی خیلی زیاده، و باید کمتر بشه
سلام آقایان دولتی توجه کنند که در دولتی که با نام عدالت سر کار آمده زمان انتظار بالاشهریها در خط یک مترو تبریز ۱۶ دقیقه و پایین شهریها ۴۰ دقیقه است یعنی بهره مندی اغنیا از بیت المال ۲/۵ برابر فقرا.
خط یک دو قسمت شده این یعنی یه بار باید پیاده بشیم منتظر خط دو باشیم که هر چهل دقیقه یکبار میاد!!! از ۱۲ لوکوموتیو موجود تبریز فقط ۳ تا کار میکنه ۹ تا خرابه خط یک هم به دلیل نواقص دو قسمت دیگه چی بگم؟؟
قراربود مترو رو تا ایستگاه راه آهن باشه.پس چی شد واقعا که ....