بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ بررسی مسایل ، مشکلات و پیشرفت پروژه های راهداری شهرستان شاهین دژ

توجه بیش از پیش به ایمن سازی و خط کشی محورهای مواصلاتی شاهین دژ و نصب علائم ایمنی در محورهای روستایی و لکه گیری آنها جزو مطالبات مردم این منطقه است که درخواست می شود در اولویت برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گیرد .

بررسی مسایل ، مشکلات و پیشرفت پروژه های راهداری شهرستان شاهین دژ
تین نیوز

 

 فرماندار شهرستان شاهین دژ با قدردانی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ گفت : توجه بیش از پیش به ایمن سازی و خط کشی محورهای مواصلاتی شاهین دژ و نصب علائم ایمنی در محورهای روستایی و لکه گیری آنها جزو مطالبات مردم این منطقه است که درخواست می شود در اولویت برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گیرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه ضمن اشاره به عزم جدی این اداره کل در ایمن سازی محور های مواصلاتی استان گفت : خط کشی محورهای مواصلاتی جزو برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی است که به زودی در محورهای مواصلاتی شاهین دژ نیز آغاز خواهد شد .

 شکری افزود : لکه گیری و روکش آسفالت در محور شاهین دژ - میاندوآب ، محور شاهین دژ - تکاب ، اصلاح هندسی محور روستایی هولاسو ، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی نجار - چوپلوجه و کشاورز - خلوت - قبانکندی بزودی آغاز می شود ‌ امید است با آغاز این پروژه ها شاهد ایمن سازی بیشتر در محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ باشیم .

 وی با اشاره به تعمیرات پل وحدت در محور شاهین دژ - بوکان و پل کشاورز در محور شاهین دژ - میاندوآب افزود : در اسرع وقت و با تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اصلاح قوس ، تعریض و حذف نقاط پر تصادف محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ اقدام خواهد شد .

جلسه اعضای ذکر شده بصورت میدانی از محور شاهین دژ - میاندوآب ( پل ینگی آباد ، پیچ سعید آباد و پیچ قره قویونلو ) و محور شاهین دژ - بوکان ( گردنه ساروجه) بازدید کردند .

 فرماندار شاهین دژ و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین با حضور در شرکت حمل و نقل وحید بار کشاورز شهرستان شاهین دژ با مسئولین این شرکت گفتگو و به بررسی مسایل و مشکلات آن پرداختند . 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.