بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

۵.۱ میلیون تردد نوروزی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون، پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تردد ثبت شده که این رقم به صورت جهشی افزایش می یابد.

۵.۱ میلیون تردد نوروزی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
تین نیوز

 یاسر رهبردین ظهر شنبه در سومین جلسه مشترک شورای راهبردی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به احتمال افزایش سفرها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی در استان افزود: این میزان ۱.۱ میلیون فقره بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است که افزایش ۲۵ درصدی را شامل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی اضافه کرد: با وجود این میزان افزایش تردد، تعداد فوتی‌های تصادفات نوروزی امسال ۱۳ نفر و مشابه سال گذشته است ولی باید برای جلوگیری از افزایش این رقم، همه ادارات تلاش خود را به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: فرمانداران با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، گشت و بازرسی‌ها را برای جلوگیری از تصادف و بروز تخلف افزایش دهند.

رهبردین با بیان اینکه طبق گزارش‌هایت دریافتی، بیشترین تصادفات در محور ارومیه – مهاباد و در ۳۰ کیلومتر ابتدایی شهر ارومیه رخ می‌دهد، اظهار کرد: باید ضمن برنامه ریزی کوتاه مدت برای آگاه سازی رانندگان در راستای کاهش تصادفات، برنامه ریزی بلندمدت برای ایجاد دوربرگردان در این محور انجام گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.