بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

شکل‌گیری اهتمام جدی برای توسعه راه‌های ارتباطی خوی

شکل‌گیری اهتمام جدی برای توسعه راه‌های ارتباطی خوی

تین نیوز | نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام جدی برای توسعه راه‌های ارتباطی آذربایجان غربی باید شکل گیرد.
 
موید حسینی‌صدر اظهار داشت: باید با مشارکت سازمان‌های ذی‌صلاح در راستای توسعه راه‌های ارتباطی آذربایجان غربی به ویژه خوی و چایپاره گام برداشته شود.
 
وی با بیان اینکه از این رهگذر بستر برای توسعه همه‌جانبه این خطه بیش از پیش فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: مرز رازی _ کاپی‌کوی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های نه‌تنها استان بلکه کشورمان به شمار می‌رود.
 
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره مشکلات متعدد و زیادی وجود دارد، بیان داشت: با این وجود ضمن عبور از همه موانع موجود باید برای توسعه راه‌های ارتباطی و فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز جهت پیشرفت این خطه گام برداشته شود.
 
موید حسینی‌صدر ساماندهی و بهسازی راه‌های مرتبط به این شهرستان از جمله جاده‌های خوی – سلماس، خوی – ائواوغلو همچنین خوی - فیرروق اشاره کرد، اظهار داشت: در صورت تعامل مردم و مسئولان کارهای آغاز شده را با شتاب بیشتری می‌توان به نتیجه رساند.
 
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت، اظهار داشت: جذب و پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در محورهای مورد نیاز  یک امر جدی است.
 
وی با اظهار به اینکه از این رهگذر بعد از پایان یافتن تحصیلات تکمیلی ضمن تامین معیشت خود برای جامعه اسلامی نیز مفید واقع می‌شوند، بیان داشت: در شرایطی که با تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو هستیم، می‌طلبد که برای رشد و پرورش بیشتر نسل جدید گام برداشته شود.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه متذکر شد: جوانان باید آگاهانه و با برنامه‌ریزی دقیق تحصیلات دانشگاهی خود را دنبال کنند، تا چهار سال از عمرشان به اتلاف نگذشته و نتایج مثبتی هم به دنبال داشته باشند.
 
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: امسال برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید جدی‌تر از گذشته گام برداشته شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.