بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

تخصیص ۹۰ میلیارد تومان به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز

تخصیص ۹۰ میلیارد تومان به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب نیوجرسی مفصلی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

تخصیص ۹۰ میلیارد تومان به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز
تین نیوز

به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب نیوجرسی مفصلی در محورهای مواصلاتی استان، مبلغ ۹۰ میلیارد تومان در قالب مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: براساس مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان، مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز و تکمیل ۴ تقاطع پرتصادف و نصب ۲۵۰ کیلومتر نیوجرسی مفصلی جهت ارتقای ایمنی و جدا سازی محورهای اصلی ۴ خطه در سال های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ اختصاص می یابد.

دست نشان تصریح کرد: از این اعتبار مصوب شده، در سال ۱۴۰۱ ، مبلغی به میزان ۵۰ میلیارد تومان و در سال گذشته نیز مبلغ ۴۰ میلیارد تومان که هر دو سهم وزارت راه وشهر سازی بود، تخصیص داده شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده نیز اظهار کرد: پس از سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی ۲۳ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان رفع شده و مابقی به تعداد ۳۶ نقطه با پیشرفت متوسط ۵۰ درصد در حال اجرا هستند و پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال بطور کامل به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  عملیات اصلاح ۴ تقاطع  پرتصادف آذربایجان غربی نیز جز مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان بوده است، خاطر نشان کرد: تقاطع های شکریازی، آبگرم، ایواوغلی وچایپاره با پیشرفت متوسط ۴۰ درصد در حال اجرا بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آورشد: تا قبل از سفر ریاست محترم جمهوری به استان نیوجرسی موجود در سطح استان ۸ کیلومتر بود که هم اکنون و بعد از سفر دولت سیزدهم به استان  به ۴۵ کیلومتر رسیده و مابقی نیز در حال اجرا است که در صورت تخصیص اعتبارات ظرف دوسال به طور کامل به بهره برداری خواهند رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.