بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

ایستایی ناوگان ترانزیتی در بزرگترین پایانه مرزی زمینی کشور به صفر رسید

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش ۱۰۰ درصدی ایستائی ناوگان ترانزیتی، صادراتی و وارداتی در پایانه مرزی بازرگان به عنوان بزرگترین پایانه مرزی زمینی کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش ۱۰۰ درصدی ایستائی ناوگان ترانزیتی، صادراتی و وارداتی در پایانه مرزی بازرگان به عنوان بزرگترین پایانه مرزی زمینی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با اقدامات انجام گرفته در پایانه مرزی بازرگان و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تردد ناوگان ترانزیتی، صادراتی و وارداتی و بازگشایی درب سوم و چهارم، ایستائی ناوگان در این پایانه مرزی به صفر رسید.

وی افزود: بر اساس پایش های آماری با کاهش مدت زمان ایستائی و افزایش ظرفیت تردد در این مرز، بیش از ۳۲ هزار ناوگان باری و ترانزیتی از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند.

دست نشان اظهار کرد: با توجه به ساماندهی محوطه داخلی و همچنین بهسازی مسیرهای منتهی به آن طی دو ماهه گذشته از سال جاری بیش از ۲۴۴ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وی یادآور شد: افزایش تردد مسافر و ناوگان باری و ترانزیتی پس از ساماندهی، افزایش تعاملات مرزی با کشور مقابل و ارگان های مستقر در مرز باعث رونق  این پایانه مرزی از جنبه های مختلف شده است.

دست نشان در آخر گفت: محصور کردن پایانه مرزی به شکل مطلوب پایانه مرزی بازرگان، اورهال سیستم روشنائی، ایجاد تابلوهای مسیر نما برای ناوگان باری و ترانزیتی و مسافرین و بتن ریزی مسیر ورود به کشور از جمله دیگر اقدامات انجام گرفته در سال جاری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.