بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

تعمیرات اساسی ۱۴ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اورهال کامل ۱۴ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین راهداری استان در سال جاری خبر داد.

تعمیرات اساسی ۱۴ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری در آذربایجان غربی
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اورهال کامل ۱۴ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین راهداری استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی برنامه ریزی انجام شده، مقرر شد سالانه به طور میانگین ۱۴ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان که فرسوده هستند، به صورت کامل بازسازی شوند. 

وی با اشاره به  اینکه در بحث نوسازی و تعمیر ماشین آلات تمامی قطعات دستگاه ها جداسازی شده و لوازم برقی و سیم کشی، موتور و گیربکس نوسازی و تعمیر می شود، تصریح کرد: امسال بازسازی و نوسازی ۷ لودر، ۳دستگاه گریدر، ۲ دستگاه غلطک و ۲ دستگاه بولدوزر در دستور کار قرار دارد. 

دست نشان اظهار کرد: تمامی ماشین آلات که نوسازی می شوند، فرسوده و از رده خارج بودند اما به دلیل بالا بودن ارزش ریالی و خارجی بودن دستگاه ها مقرر شد با اورهال آن ها این ماشین آلات مجدد به چرخه فعالیت بازگردند. 

وی با اشاره به اینکه تعداد ماشین الات سنگین و نیمه سنگین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ۵۸۰ دستگاه است، یادآور شد: با توجه به اینکه ضریب فرسودگی ماشین آلات راهداری به دلیل ماموریت های متعدد و همچنین عمر بالای این دسته از ناوگان از اصلی ترین معضلات در ارائه خدمات راهداری محسوب می شود، لذا تعمیر، بازسازی و نوسازی ماشین آلات گزینه بسیار مناسبی جهت افزایش عمر و کارایی این دسته از ناوگان به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.