بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

تور دوچرخه سواری مشترک با کشور ترکیه برگزار خواهد شد

با توجه به تفاهم نامه استان آذربایجان غربی با کشور ترکیه، امیدواریم بتوانیم تور بین المللی را به صورت مشترک با کشور ترکیه یا یک رویداد دیگر به صورت مجزا و مشترک بین این استان و این کشور همسایه برگزار کنیم.

تور دوچرخه سواری مشترک با کشور ترکیه برگزار خواهد شد
تین نیوز

رئیس فدارسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به تفاهم نامه استان آذربایجان غربی با کشور ترکیه، امیدواریم بتوانیم تور بین المللی را به صورت مشترک با کشور ترکیه یا یک رویداد دیگر به صورت مجزا و مشترک بین این استان و این کشور همسایه برگزار کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان، رسول اسدی در مجمع عمومی سالیانه هیئت آذربایجان غربی با اشاره به شرایط خوب این رشته ورزشی در این استان اظهار کرد: امروز مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی برگزار و اعضای هیئت رئیسه جدید هیئت با انتخاب حاضرین در مجمع انتخاب شدند و انتظار داریم با حضور رئیس پرتلاش هیئت و اعضای جدید شاهد اتفاقات خوب و مثبت باشیم و البته روز گذشته میزبان اولین دوره مسابقات منطقه ای در این استان بودیم.

اسدی افزود: انتظار داریم در ادوار بعدی با تلاش ادارات ورزش و هیأت با کیفیت و شرایط بهتری برگزار و استان های همجوار در این استان و در رده های سنی پایه به رقابت بپردازند و با توجه به اینکه هدف مسابقات پشتوانه سازی برای تیم های ملی بوده و اولین دوره منطقه شمال غرب به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد، انتظار داریم ادوار بعدی نیز با شرایط رو به رشدی برگزار شود.

وی در خصوص عملکرد هیأت استان آذربایجان غربی گفت: شاهد پویایی خاصی در مجموعه رشته دوچرخه سواری آذربایجان غربی هستیم که هم راستا با سیاست های فدراسیون در بحث تیم های پایه فعالیت دارند و «مسعود خاکی» یکی از ملی پوشان تیم ملی دوچرخه سواری نیز از استان آذربایجان غربی است که به رقابت های مختلف اعزام می شود.

اسدی اضافه کرد: استان آذربایجان غربی در بحث جوانان قدم های خوب و موفقی را برداشته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص تور بین المللی ایران آذربایجان نیز گفت: قبلاً تجربه ای موفق در برگزاری این تور با کشورهای همسایه داشتیم و با توجه به تفاهم نامه استان آذربایجان غربی با کشور ترکیه و مذاکراتی که با سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان این استان داشتیم، امیدواریم بتوانیم تور بین المللی را به صورت مشترک با کشور ترکیه یا یک رویداد دیگر به صورت مجزا و مشترک بین این استان و کشور همسایه برگزار کنیم.

اسدی عنوان کرد: ما در فدراسیون در تلاشیم مسابقات و تورهای باسابقه همچون تور مازندران را احیا و در وهله دوم رویدادهای کنونی را با توجه به شرایط کنونی فعال تر کنیم و تور ایران-آذربایجان را نسبت به قبل پررونق تر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.