بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در محورهای مواصلاتی تمرچین

خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در کریدور تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین

خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در محورهای مواصلاتی تمرچین
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در کریدور تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ایرج دست نشان اظهار کرد: تاکنون عملیات خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از کریدور زائران اربعین حسینی متردد از پایانه مرزی تمرین انجام شده است که تا قبل از آغاز طرح، درمجموع ۱۰۰۰ کیلومتر از این محورها خط کشی خواهد شد.

دست نشان با تاکید به اینکه ساماندهی و بهبود وضعیت کریدور اربعین در آذربایجان غربی از جمله مهمترین برنامه های این اداره کل برای تسهیل روند حضور زوار ایرانی و خارجی در پایانه مرزی تمرچین است، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی تلاش می شود تا پایان سال جاری میزان خط کشی انجام شده در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته افزایش ۲ برابری داشته باشد.

وی با اشاره به خط کشی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته عملیات خط کشی ۳۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

وی یادآور شد: خط کشی و نقوش ترافیکی از ملزومات مهم ایمنی جاده ای است که در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای بُرون شهری و انتقال پیام های اطلاعاتی هشداری بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهمی دارد و در همین راستا امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزایش عملیات خط کشی در محورهای ارتباطی و همچنین افزایش کیفیت و ماندگاری خط کشی ها را در اولویت خود قرار داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.