بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

محور ارومیه سلماس پرترددترین محور آذربایجان غربی در تیرماه

محور ارومیه سلماس با متوسط تردد روزانه بیش از ۲۶ هزار وسیله نقلیه پرترددترین محور استان در تیرماه سال جاری گزارش شد.

محور ارومیه سلماس پرترددترین محور آذربایجان غربی در تیرماه
تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: محور ارومیه سلماس با متوسط تردد روزانه بیش از ۲۶ هزار وسیله نقلیه پرترددترین محور استان در تیرماه سال جاری گزارش شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، منصور نصرتی با اشاره به اینکه ۱۱۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند؛ گفت: طبق رصد این دستگاه ها در تیرماه سالجاری متوسط تردد بین استانی روزانه درتیرماه سال جاری بیش از ۱۰۸ هزار وسیله نقلیه بوده و میزان تردد بین استانی در آذربایجان غربی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است. 

نصرتی با اشاره به اینکه در تیرماه سال جاری سهم تردد وسایل نقلیه غیر بومی در استان ۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: بر اساس اطلاعات پلاک  های ثبت شده در دوربین های پلاک  خوان از ابتدای تیر ماه، تقریبا ۷۹۱ هزار و ۲۷۷ پلاک خودرو یکتا در محورهای برون شهری آذربایجان غربی رویت شد که از این پلاک ها حدود ۷۳۲ هزار و ۲۴۳ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است. 
 
وی یاد آورشد: براساس پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان در یک ماه گذشته ۶۳۲ هزار و۷۳۵ وسیله نقلیه از آذربایجان غربی در سایر استان ها مشاهده شده که استانهای آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، تهران به ترتیب بیشترین سهم مقاصد سفر را در بین استان ها داشته اند و همچنین میزان تردد وسائط نقلیه با پلاک آذربایجان غربی در سطح استان، نسبت به سایر استان های دیگر بیشتر بوده است. 

این مقام مسئول اظهار کرد: همچنین در این بازه زمانی در سطح محورهای ارتباطی استان ۵۸ هزار و ۶۸۵ هزار مورد انواع تخلفات ثبت شد که ۵۷ هزار و ۷۲۵ تعداد آن را  تخلف بیش از ۳۰ کیلومتر بر ساعت تشکیل می دهد نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سمن نهادها و مسئولین ذیربط است. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان غربی؛ معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد: بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز استان در تیرماه سالجاری در محور ارومیه- مهاباد  با ۰.۲۹ تخلفات به ثبت رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.