بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

۳۱ دستگاه اتوبوس شهری جدید به ناوگان اتوبوسرانی ارومیه اضافه می شود

سال گذشته ۳۱ دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری ارومیه خریداری شد که طبق زمان بندی امسال این تعداد دستگاه به شهرداری ارومیه تحویل داده خواهد شد.

۳۱ دستگاه اتوبوس شهری جدید به ناوگان اتوبوسرانی ارومیه اضافه می شود
تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: سال گذشته ۳۱ دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری ارومیه خریداری شد که طبق زمان بندی امسال این تعداد دستگاه به شهرداری ارومیه تحویل داده خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فخرالدین معصوم زاده با اشاره به اینکه قیمت هر دستگاه اتوبوس ۱۰میلیارد تومان است، تصریح کرد:  برای سال جاری نیز برنامه ریزی شده که تا پایان سال ۲۰دستگاه اتوبوس جدید دیگر نیز خریداری شود.

معصوم زاده با اشاره به اینکه ۱۸۰ اتوبوس خصوصی و ۷۲دستگاه اتوبوس ملکی در ارومیه فعالیت دارند، یادآورشد: شهرداری ارومیه به منظور  افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش ترافیک شهری و تسهیل تردد شهروندان بازسازی ناوگان اتوبوسی و همچنین خرید دستگاه های جدید را در برنامه کاری خود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۰دستگاه اتوبوس بازسازی شد، یادآور شد: در حال حاضر ۱۲ دستگاه نیاز به بازسازی دارند که بازسازی ۲دستگاه در حال انجام است و ۱۰دستگاه نیز تا پایان سال با اعتبار حدود ۱۲میلیارد تومان، بازسازی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برخی رانندگان برخلاف قانون سیستم سرمایشی یا گرمایشی را روشن نمی کنند، ادامه داد: بازرسان به صورت مکرر از اتوبوس های مسافری داخل شهری بازدید دارند و شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی می توانند با تلفن گویای ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.