بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

سرویس های مستقیم برگشت کربلا به تمرچین راه اندازی شد

امسال تدابیری اندیشیده شده که سرویس های برگشت، زائران را مستقیماً از کربلا به پایانه تمرچین انتقال دهند.

سرویس های مستقیم برگشت کربلا به تمرچین راه اندازی شد
تین نیوز

فرماندار پیرانشهر گفت: امسال تدابیری اندیشیده شده که سرویس های برگشت، زائران را مستقیماً از کربلا به پایانه تمرچین انتقال دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، خضر کاک درویشی در این زمینه اظهار کرد: شهرستان پیرانشهر و پایانه مرزی تمرچین برای سومین سال افتخار میزبانی زائرین اربعین را دارد.

درویشی افزود: از همان سال اول اقدامات بسیار خوبی انجام گرفت و سال گذشته و امسال شاهد تحول در پایانه مرزی هستیم و تلاش شده امکانات حداکثری در مرز برای رفاه و آسایش زائران اربعین تدارک دیده شود.

وی گفت: هم اکنون سه پارکینگ موجود در جنب کارخانه قند، پادگان پیرانشهر و پادگان جلدیان ظرفیت پذیرش بیش از ۵۰ هزار خودروی زائران را دارند.

وی ادامه داد: سیستم حمل و نقل عمومی پیش بینی شده برای تردد زائران آنها را از پارکینگ ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سمت پایانه مرزی می رساند.

کاک درویشی با بیان اینکه مواکب متعددی برای خدمت به زائران برپا شده است، عنوان کرد: در پایانه مرزی ۳۸ گیت برای عبور زائران فراهم شده که زائران در حداقل زمان از مرز عبور می کنند.

وی با بیان اینکه در اربیل عراق نیز موکب برای استقبال از زائران مستقر شده است، یادآور شد: در سمت عراق تدابیر لازم اتخاذ شده تا زائران با عبور از مرز تمرچین توسط مینی بوس ها و ون ها به اربیل رفته و از اربیل مستقیماً به کربلا عازم می شوند و امسال تدابیری اندیشیده که سرویس های برگشت، زائران را مستقیماً از کربلا به پایانه تمرچین انتقال دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.