بازدید سایت : ۶۵۶۹۵

جابجایی بیش از ۱۶۰ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه

در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۶۰ هزار و ۷۸۳ نفر مسافر با ۱۴۵۸ پرواز از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه جابجا شده اند.

جابجایی بیش از ۱۶۰ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه
تین نیوز |

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۶۰ هزار و ۷۸۳ نفر مسافر با ۱۴۵۸ پرواز از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه جابجا شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد علی نائل قراملکی اظهار کرد: طبق اعلام گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد مسافر جابجا شده از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه ۱۶۰هزار و ۷۸۳ نفر بوده است که نسبت به ۱۵۱ هزار و  ۱۸۳ نفر مسافر مدت مشابه سال قبل نشان از رشدی ۶ درصدی دارد.

نائل قراملکی تعداد نشست و برخاست پروازها نیز در این بازه زمانی را ۱۴۵۸پرواز عنوان کرد و افزود: نسبت به ۱۳۸۲ پرواز در مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۵ درصدی در نشست و برخاست پروازها بوده ایم.

وی همچنین از آغاز پرواز حج عمره از فرودگاه ارومیه خبرداد و گفت: طبق برنامه اعلام شده نخستین پرواز حج عمره استان ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه با ۲۵۶ زائر از فرودگاه ارومیه به سمت جده پرواز کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.