بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

منابع مالی تکمیل آزادراه تهران شمال تامین می شود

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه چنانچه منابع مالی پروژه باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تامین شود، پروژه طبق زمانبندی تکمیل و تحویل می‌شود از تامین ۱۰۰ درصد میلگرد و سیمان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد.

منابع مالی تکمیل آزادراه تهران شمال تامین می شود
تین نیوز

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه چنانچه منابع مالی پروژه باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تامین شود، پروژه طبق زمانبندی تکمیل و تحویل می‌شود از تامین ۱۰۰ درصد میلگرد و سیمان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۵ آذر، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در جریان بازدید از تهران-شمال که در همراهی با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: پیشرفت پروژه ماهیانه یک درصد است که دلیل آن تامین نشدن منابع مالی بوده است. خوشبختانه در توافق با وزارت راه و شهرسازی مقرر است تا منابع مالی تکمیل آزادراه تهران شمال تامین شود و این منطقه تا پایان ۱۴۰۰ تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی منطقه ۲ آرادراه تهران-شمال ماهانه یک درصد پیشرفت دارد که برای تکمیل باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران شمال تا پایان ۱۴۰۱ نیازمند پیشرفت فیزیکی ماهانه ۲/۵ تا ۳ درصد است. با قولی که وزیر راه و شهرسازی برای تامین منابع و پشتیبانی از این پروژه داشتند به نظر می آید می‌توانیم طبق زمانبندی پروژه را تکمیل کرده و به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان ۵۰ درصد سرمایه گذاری پروژه را انجام داده است، توضیح داد: بنیاد مستضعفان تمامی میلگرد و سیمان پروژه را ۱۰۰ درصد تامین می کند تا پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.

فتاح با تاکید بر اینکه چنانچه تامین مالی پروژه انجام شود منطقه ۲ آزادراه شمال تا پایان ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود، گفت: تاکید وزیر راه و شهرسازی این بوده که علاوه بر تکمیل باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، باند برگشت نیز آغازشود که اینکار حتما انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار گذاشتیم تا هر سه ماه یکبار جلسه‌ای را در وزارت راه برای ارائه گزارش روند تکمیل پروژه برگزار کنیم. همچنین هر ۶ ماه یکبار همراه با وزیر راه و شهرسازی از پروژه بازدید داشته باشیم . این تعامل سبب می‌شود تا با همبستگی محکمی بین بنیاد مستضعفان و  دولت، مطمئن شویم پروژه در زمانبندی اعلام شده تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.