بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ جزییات ساخت قطعات هفتم و هشتم آزادراه شیراز به اصفهان

مدیرعامل شرکت راه سازی و عمران ایران گفت: قطعه هفتم آزادراه شیراز به اصفهان تا ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت قطعه هشتم نیز ابلاغ شده است.

جزییات ساخت قطعات هفتم و هشتم آزادراه شیراز به اصفهان
تین نیوز |

 مدیرعامل شرکت راه سازی و عمران ایران گفت: قطعه هفتم آزادراه شیراز به اصفهان تا ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت قطعه هشتم نیز ابلاغ شده است.

به گزارش تین نیوز، علی معایر امروز (دوشنبه) در نشست خبری به مناسبت افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان، اظهار کرد: قرارداد اولیه ساخت این آزادراه ۲۱۲ کیلومتر بود که در سال ۹۱ منعقد شد و اواخر سال گذشته برای ساخت قطعه هفتم و هشتم به درخواست مسوولان استان فارس قرارداد دیگری منعقد شد.

وی افزود: قطعه هفتم برای اتصال به رینگ کمربندی شیراز در حال ساخت است که هم اکنون به پیشرفت ۶۵ درصدی رسیده و قطعه هشتم هم با هدف اتصال استان فارس به بوشهر قرار است ساخته شود.

مدیرعامل شرکت راهسازی و عمران ایران توضیح داد: ۵۰ کیلومتر روسازی بتنی در ساخت این آزادراه استفاده شده است که در آینده نزدیک در همه پروژه ها اضافه خواهد شد.

به گفته معایر، ۲ هزار تا ۳ هزار نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم در اوج ساخت در این آزادراه بودند. فقط ۱۵ دستگاه سنگ شکن در این پروژه نصب بوده است و از این پروژه می توان به عنوان بزرگ ترین کارگاه عمرانی کشور نام برد.

 در صورت بهره برداری از این دو قطعه و اتصال قطعه هشتم از شیراز به بوشهر طول این آزادراه به ۲۵۲ کیلومتر گسترش می یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • میلاد سورگی پاسخ

    من چند تا مستند از نحوه ساخت این آزادراه دیدم واقعا حجم کار سنگین و طاقت فرسا بود به همه کارگران و مهندسان پروژه خسته نباشید میگم