بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

سهم ۱۷ درصدی آزادراه اصفهان کاشان در تصادفات استان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: سال گذشته ۱۱ درصد از تصادفات فوتی و ۶ درصد از تصادفات جرحی کل استان در آزادراه اصفهان کاشان بوقوع پیوسته است.

سهم ۱۷ درصدی آزادراه اصفهان کاشان در تصادفات استان
تین نیوز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: سال گذشته ۱۱ درصد از تصادفات فوتی و ۶ درصد از تصادفات جرحی کل استان در آزادراه اصفهان _کاشان بوقوع پیوسته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ علی مولوی افزود: آزادراه اصفهان_کاشان که حدود ۱۶۲ کیلومتر از راه های برون شهری اصفهان را از سمت قم دربرگرفته است، سهم ۱۱ درصدی از کل تصادفات استان را دارد.

وی ادامه داد: طبق تحلیل کارشناسان پلیس راه، خرابی و معیوب بودن رویه آسفالت این جاده بدلیل تردد زیاد وسایل نقلیه سنگین، کمبود تابلوهای راهنمای مسیر، نبود روشنایی کافی در ساعات تاریکی هوا و مهمتر از همه نبود جدا کننده های بُتنی مفصل دار به جای گاردریل، از مهمترین عوامل بروز و افزایش میزان حوادث ترافیکی و تصادفات در این آزادراه است.

سرهنگ مولوی با اشاره به تلاش مسوولان برای رفع نواقص این آزادراه گفت: در برنامه سالیانه پلیس راه با موضوع کاهش وقوع تصادفات جاده ای در استان، به راهکارهای عملیاتی برای کاهش شمار جان باختگان و تصادفات، تلاش برای ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان و مسوول سازی نهادهای مربوطه در وقوع تصادفات توجه ویژه ای شده که امید است با اجرایی شدن این برنامه ها شاهد کاهش وقوع تصادفات جاده ای باشیم.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.