بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ آزادراه اصفهان شیراز به بوشهر می‌ رسد

وزیر راه و شهرسازی بر آغاز عملیات اجرایی ادامه آزادراه اصفهان شیراز به بوشهر تاکید و همچنین دستورات لازم را برای تکمیل هرچه سریعتر خط ریلی شیراز بوشهر صادر کرد.

آزادراه اصفهان شیراز به بوشهر می‌ رسد
تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی بر آغاز عملیات اجرایی ادامه آزادراه اصفهان شیراز به بوشهر تاکید و همچنین دستورات لازم را برای تکمیل هرچه سریعتر خط ریلی شیراز بوشهر صادر کرد.

خبر مهم امروز را بخوانید:

واکنش جنجالی احمدی نژاد به حمایت او از نامزدهای باقیمانده در انتخابات

خبر مرتبط و پربازدید امروز را بخوانید:

◄ مناظر زیبای اتوبان اصفهان شیراز و یک هشدار مهم به رانندگان + فیلم

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه در دیدار با استانداران فارس و بوشهر آخرین وضعیت پیشرفت خط ریلی شیراز بوشهر(عسلویه) و همچنین ادامه آزادراه اصفهان شیراز به سمت بوشهر را مورد بررسی قرار داد.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل هرچه سریع تر مسیر ریلی شیراز بوشهر(عسلویه)، دستورات لازم را برای سرعت گرفتن این پروژه صادر کرد.

به گفته بذرپاش، خط ریلی شیراز بوشهر یکی از خطوط اصلی ریلی محور شمال جنوب است که سیر جابه جایی کالا به ویژه در منطقه بزرگ نفتی عسلویه را تسهیل و تسریع می کند و نقش حیاتی در توسعه این دو استان به طور خاص، و نیز تکمیل زنجیره کریدوری شمال جنوب خواهد داشت.

در این جلسه همچنین ادامه آزادراه اصفهان شیراز که در سال گذشته به دستور رئیس جمهور شهید به بهره برداری رسید، مورد بررسی قرار گرفت و بر ادامه این آزادراه به سمت بوشهر نیز که به دستور رئیس جمهور فقید در دستور کار قرار گرفته بود، تاکید شد.

 در پایان این جلسه مقرر شد هرچه سریع تر عملیات اجرایی این قطعه آزادراهی راهبردی آغاز شود.

326009

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ضرغام قشقایی

    بفرمایید دزد خانه،.کشنده تریلی بنده وتعداد کثیری ازهمکاران مورد سرقت قرار گرفت،.دودستگاه خاور موردسرقت مسلحانه قرار گرفتند،.چه کسی پاسخگو بود،.بنظر میرسد شبیه به ضرب المثل کدخدا را ببین وشهر را غارت کن،.

  • حسین قناعتی

    آزاد راهی که شده پاتوق راه زن ها و سارقین جادهایی

  • ناشناس

    به دو دستگاه ماشین حامل مرسولات پستی در حین حرکت دستبرد زده شده،واقعا چه کسی جواب گو هست

  • ناشناس

    قبلاً جاده شیراز از سمت فرودگاه و امین آباد بوده که امانت خود را آنجا می گذاشتند و این اسم از قبل مانده

  • محسن فولاد

    ای کاش سر. آخر بزرگراه شیراز اصفهانم تکمیل میشد وباعجله افتتاح نمیشد از تنگ خیاره تا دوراهی. بیضا که عملا تغییری نکرده وهمان جاده محلی بیضا ست وحدودا بیست کیلومتری می‌باشد ولی در عمل بار ترافیکی شیراز اصفهان را تحمل می‌کند واین اجحافیست که مردم شهرستان بیضا باید تحمل کنند

  • محسن فولاد

    موش تو خونش نمیتونس بره جار هم به دمش بستن اهر جاده ای باید تمامی کمال تکمیل بشه بعد افتتاح بشه طرف کامفیروز به طرف اصفهان حین بارندگی تاچند روز بعدش وسط جاده چشمه میزنه بیرونخطر صددرصدی برای وانت نیسان هاست یا کف تونلها کهاانگار توکوه رانندگی می‌کنی و همچنین بعضی پیچهای غیره اصولی که دارد و بیست کیلومتر آخر از تنگ خیاره به دوراهی بیضا که جاده محلی بیضا ست ولی بار ترافیکیه طویلی که باید محلیهای شهرستان باید تحمل کنندوگویمیها،تابلوها ظاهراً ورود تریلی ممنوعه،ولی،تزتدو،ترافیک،ساز،ایاکسی،فریادرس،هست،من،میگم،نه

  • کیان

    تا سی سال آینده به بوشهر میرسه شایدم بیشتر

  • بختیاربیات. ازکوار

    سلام خدا قوت راه سازی فارس ب بوشهر پروژه بزرگ می باشد انشالا ب سلامتی دست ب دست هم دهید تا ایرانی اباد داشته باشیم ولی کار شناسانی خبره باتجربه با سواد پاک احتیاج است پیروز موفق باشید