بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

۳ آزادراه راهبردی کشور با ۳.۵ همت اعتبار بهسازی می‌ شوند

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حاشیه بازدید از طرح بهسازی آزادراه قم کاشان اصفهان گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال ( ۳.۵ همت) طرح بهسازی آزادراه های قم کاشان، کاشان اصفهان و زنجان تبریز اجرایی می شود.

۳ آزادراه راهبردی کشور با ۳.۵ همت اعتبار بهسازی می‌ شوند
تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حاشیه بازدید از طرح بهسازی آزادراه قم کاشان اصفهان گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال ( ۳.۵ همت) طرح بهسازی آزادراه های قم کاشان، کاشان اصفهان و زنجان تبریز اجرایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در حاشیه بازدید از طرح بهسازی آزادراه قم کاشان اصفهان، از اجرایی شدن طرح بهسازی سه آزادراه استراتژیک کشور خبر داد.

وی افزود: در قالب این طرح ملی که در راستای مشارکت با بخش خصوصی و به منظور ارائه سطح سرویس مناسب به کاربران جاده ای صورت گرفته، آزادراه های قم کاشان، کاشان اصفهان و زنجان تبریز بهسازی می شوند.

امانی میزان اعتبار اجرایی این سه پروژه بزرگ عمران جاده ای را بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال (۳.۵ همت) دانست و اظهار کرد: هم اینک، به منظور تسریع درروند اجرایی طرح، ۵ اکیپ در محور آزادراه قم کاشان و ۶ اکیپ اجرایی در آزادراه زنجان تبریز، در حال فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به همت جمعی عوامل اجرایی، مقاطع ضروری از آزادراه قم کاشان اصفهان، تا پایان سال جاری با اقدامات ترمیمی بهسازی شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از اظهارات خود به اقدامات گسترده در راستای تحقق شعار نهضت آسفالت در سطح راه های کشور پرداخت و یادآور شد: هم اینک ۳۰۰ اکیپ اجرایی جهت بهسازی ۳۴ هزار کیلومتر راه شریانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

امانی حجم اعتبارات اجرایی جهت تحقق شعار نهضت آسفالت در سطح راه های کشور را افزون بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال (۲۰ همت) عنوان کرد.

وی در ادامه به نزدیکی ایام سفرهای اربعین حسینی اشاره و تأکید کرد: اقدامات گسترده ای در راستای بهسازی، ایمن سازی و… مسیرهای جاده ای منتهی به مرزهای اربعینی کشور در حال اجراست که تا ۲۰ روز پیش از شروع سفرها ادامه می یابد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در خصوص اقداماتی که در راستای امور رفاهی زائرین، توسط سازمان متبوع در پایانه های مرزی با کشور عراق صورت گرفته نیز گفت: نصب و استقرار سایبان های جدید، دستگاه های آبسرد کن، احداث سرویس های بهداشتی و…در پایانه های مرزی، در زمره اقدامات این سازمان جهت امور رفاهی زائرین عزیز است.

امانی ارائه خدمات سفر به زائران اربعین حسینی را از جمله مهم ترین مسئولیت های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای دانست و تصریح کرد: جهت حمل ونقل زائران عزیز اربعین حسینی در پیک (اوج) سفرهای بازگشت، ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز است که ان شا.. با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت ها، سازمان های نظامی و… بتوانیم بهتر از سالیان گذشته به زوار گرامی ارائه خدمت کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.