بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

تقاضای حذف عوارض خودروهای سبک در آزادراه کاشان اصفهان

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه های استان اصفهان گفت: از وزارت راه و شهرسازی تقاضا کرده ایم تا دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان نطنز اصفهان حذف شود.

تقاضای حذف عوارض خودروهای سبک در آزادراه کاشان اصفهان
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه های استان اصفهان گفت: از وزارت راه و شهرسازی تقاضا کرده ایم تا دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان نطنز اصفهان حذف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیدحامد مرتضوی افزود: عبور خودروهای تجاری از جمله کامیون و تریلی۵۰۰ هزار ریال به آزادراه خسارت وارد می کند درحالیکه آنها تنها ۲۷۰ هزار ریال عوارض می پردازند لذا پیشنهاد افزایش دریافت عوارض از اینگونه خودروها را به وزارت راه و شهرسازی ارائه داده ایم.

وی اظهار کرد: اجرای فعالیت های عمرانی در این آزادراه از خرداد امسال با تامین۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان و سازمان راهداری کشور به نمایندگی از سازمان راهداری اصفهان شروع شد و اعتبار یادشده در یک برنامه زمانبندی سه ساله صرف می شود.

مرتضوی گفت: سطح پیشرفت پروژه بهسازی مقطع آزادراه اصفهان کاشان ۹۰ درصد است و امیدواریم تا پایان سال جاری به صددرصد برسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه های اصفهان بیان کرد: بعد از بهسازی، روند ارتقاء سطح ایمنی و روکش و افزایش تعداد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نیوجرسی در این محور دنبال می شود.

مرتضوی گفت: سه ایستگاه کانالیزه و هدایت ترافیک از کاشان به سمت اصفهان وجود دارد که ۲ ایستگاه در بخش کاشان به سمت اصفهان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال بهسازی شده است و امیدواریم تا پایان سال ایستگاه سوم در سمت بادرود نیز تکمیل شود.

 آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان به طول ۱۶۵ کیلومتر جزو محورهای پرتردد اصفهان و نقطه اتصال شهرستان کاشان به مرکز استان است که بدلیل پایین بودن ضریب ایمنی و حمل و نقل خودروهای سنگین در آن، همواره حوادث و تلفات جاده ای قابل توجهی در این محور رخ می دهد که رفع خطرات آن به اتخاذ تدابیر اساسی نیاز دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.