بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ تکالیف بودجه سال آینده برای حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور

براساس لایحه بودجه سال 1404 وزارت راه و شهرسازی، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی به منظور حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور مکلف به اقداماتی شدند.

تکالیف بودجه سال آینده برای حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور
تین نیوز |

براساس لایحه بودجه سال 1404 وزارت راه و شهرسازی، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی  به منظور حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور مکلف به اقداماتی شدند.

به گزارش تین نیوز، براساس لایحه بودجه سال آینده وزرات راه و شهرسازی مکلف است نسبت به اعمال وجه التزام ناشی از عدم پرداخت به موقع عوارض به مأخذ نرخ سود مصوب هیأت عالی بانک مرکزی برای سپرده بلند مدت اقدام کند.

در لایجه بودجه سال 1404 همچنین قید شده است که فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور، موظف به اخذ مفاصاحساب بدهی های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان تعویض پلاک خودرو است.

علاوه بر این، بانک مرکزی موظف است به منظور حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور بگونه ای اقدام کند که در چارچوب مقررات، امکان پرداخت تعرفه آزادراه ها از حساب بانکی اشخاص فراهم شود.

گفتنی است آیین نامه اجرایی این بند به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی با همکاری فراجا و سازمان برنامه و بودجه، حداکثر ظرف یک ماه از ابلاغ این قانون به تصویب هیئت وزیران می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.