بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

فرانک سلاک؛ خوشبخترین آدم بدبیار همه ادوار

فرانک سلاک متولد ۱۹۲۹، صاحب عنوان خوشبخترین آدم بدبیار همهٔ ادواره شنخته شده است.

فرانک سلاک؛ خوشبخترین آدم بدبیار همه ادوار
تین نیوز

فرانک سلاک متولد ۱۹۲۹، صاحب عنوان خوشبخترین آدم بدبیار همهٔ ادواره را بخاطر تجربیات خاص نزدیک به مرگ خود کسب کرده است، تجربیاتی که اونو از زندگی ناامید نکرده و با همه ریسک ها و تهدید ها به جلو برده.

به گزارش تین نیوز، بدبیاری های ایشون از ۱۹۶۲ توی یه قطار شروع شد که وسط پل از ریل خارج شد و چله زمستون افتاد توی رودخونه، ۱۷ نفر کشته شدن ولی ناشناسی ایشون رو با دستی شکسته و تنی سرمازده از آب بیرون کشید .

سال بعد ایشون برای اولین و البته آخرین بار سوار هواپیما شد و دقیقا نشست کنار دری که خراب بود و وسط آسمون از جا کنده شد ، فشار هوا فرانک رو کشید بیرون ولی خوشبختانه افتاد روی بسته های کاه و با خساراتی قابل جبران جون به در برد ، گفتنی است که هواپیما سقوط کرد و باقی مسافران کشته شدند .

۳سال بعد در ۱۹۶۶ ایشون سوار اتوبوس بود که کنترل از دست راننده خارج شد و با همه مسافران افتادن تو رودخونه، ۴ تا از مسافرا غرق شدن ولی فرانک شناکنان خودشو رسوند به ساحل و بازم قسر در رفت.

بعدش فکر می کنید چی شد؟ هیچی ۴ سال قرعه استراحت بهش خورد تا بره مرحله بعد .

سال ۱۹۷۰ موتور ماشینش آتیش گرفت ولی ایشون موفق شد درست قبل از انفجار باک بنزین از ماشین بیاد بیرون .

یه ماشین دیگه خرید تا ۳ سال بعد که پمپ روغن تصمیم گرفت روغن داغ رو بده روی موتور و فرانک که پشت رل نشسته بود و عزرائیلو می پایید که از کدوم پنجره میاد تو ، ناغافل آتیش از دریچه کولر زبونه کشید و سر و کلهٔ استاد رو کِز داد و کاملا کچل شد و برای بقیه عمر خرج سلمونی از مخارجش کم شد .

دیگه جونم براتون بگه که سال ۱۹۹۵ تو زاگرب رفت زیر اتوبوس ولی خب طوریش نشد خدا رو شکر .

سال ۹۶ بازم سوار ماشین بود و داشت شاخ به شاخ می رفت تو شکم ماشین نیروهای حافظ صلح سازمان ملل که فرمون رو پیچوند و رفت تو گاردریل ، گاردریل هم طاقت نیاورد و گفت بفرمایید رد شید ، ماشین با سرعت از جاده بیرون رفت ... ، درِ هواپیما که یادتونه ؟ درِ ماشین هم همونجور کنده شد و فرانک از ماشین پرت شد بیرون ولی دستش به یه شاخه درخت بند شد و سقوط ۹۰متری ماشینشو از همون سر درخت تماشا کرد. (متوجه میشید که ؛ فرانک جونشو این دفعه مدیون نبستن کمربند ایمنیه) .

اما آخر شاهنامه ... فرانک ۷۳ ساله مزد چِغریش رو گرفت و سال ۲۰۰۳ برنده بلیط لاتاری شد ، اونم به مبلغ ۹۰۰هزار یورو . ایشون هم زنِ پنجم رو گرفت و دوتا خونه و یه قایق خرید . 

سال ۲۰۱۰ هم هر چی از پوله براش مونده بود رو بخشید به فک و فامیل و دوست و آشنا . فرانک خان در عنفوان ۹۱ سالگی همچنان در قید حیاتند و به دعاگویی مشغولند .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.