بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

جابه جایی بیش از یک میلیون تن کالا از استان اردبیل

بیش از یک میلیون تن کالا در ۳ ماهه گذشته از استان اردبیل جابه جا شده است.

جابه جایی بیش از یک میلیون تن کالا از استان اردبیل
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از یک میلیون تن کالا در ۳ ماهه گذشته از استان اردبیل جابه جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کلیم الله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالا در شهرستان گرمی گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۷۵ هزار تن کالا جابه جا شده بود افزایش ۷ درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی عمده کالاهای جابه جا شده را سیمان فله ای و کیسه ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، سیر، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم  و گازوئیل برشمرد و افزود: در مدت یاد شده ۷۰ هزار و۱۷۴ برگ بارنامه نیز در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: در ۳ ماهه گذشته ۴۸۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، ۳۱۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۷۹ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، ۳۶ هزار تن کالا از شهرستان خلخال، ۶۶ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار، ۳۴ هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر، ۱۶هزار تن کالا از شهرستان گرمی و ۹هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه جا شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل در مدت یاد شده افزایش ۴۵ درصدی صدور بارنامه در شهرستان گرمی را یادآور شد و اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در ۳ ماهه گذشته این رقم بیش از ۱۸هزار برگ بارنامه است.

وی همچنین در ۳ ماهه گذشته از افزایش ۴۷ درصدی جابه جایی کالا در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: در ۳ماهه سال قبل ۳۵ هزار تن کالا از این شهرستان جابه جا شده بود که در ۳ماهه گذشته این رقم ۶۶ هزار تن بود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰  دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وثوقی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.