بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

افزایش ۵۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۵۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

افزایش ۵۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۵۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کلیم الله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۳ماهه گذشته ۲۸ هزار و۸۷۸ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۸ هزار و۷۵۰ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۵۴ درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۲۸ نفر ایرانی و ۲۸ هزار و۴۵۰ نفر نیز مسافران خارجی است تصریح کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در ۳ ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۴۲۷ نفر برشمرد و اظهار کرد: در مدت یاد شده  ۱۴ هزار و۲۲۹ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده اند.

عضو شورای اداری استان اردبیل در ۳ ماهه گذشته از افزایش ۵۷ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۹ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در ۳ ماهه گذشته این رقم ۱۴ هزار و۲۲۹ نفر مسافر است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل همچنین در ۳ ماهه گذشته افزایش ۵۷ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در ۳ ماهه گذشته ۱۴ هزار و۲۲۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده اند که در مدت مشابه سال قبل ۹ هزار نفر مسافر بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ۳ ماهه گذشته به تردد ۳۸ هزار و۲۸۲ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۰هزار و۴۰۱ دستگاه وارد و ۱۷ هزار و۸۸۱دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

وثوقی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۷ هزار و۵۳۷ دستگاه کامیون و ۷۴۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۶۵ دستگاه بود افزایش ۳۸ درصدی را شاهد هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.