بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

ثبت سه میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در راه های استان اردبیل

۹ درصد از ترددهای ثبت شده در راه های استان تخلف سرعت غیر مجاز بوده است.

ثبت سه میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در راه های استان اردبیل
تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت سه میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و اعلام کرد: ۹ درصد از ترددهای ثبت شده در راه های استان تخلف سرعت غیر مجاز بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، منصور نجفقلی زاده اظهار کرد: سرعت متوسط در راه های استان۷۳ کیلومتر است که انتظار می رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور توجه کنند.

وی محورهای بران قره آغاج، مشگین شهر کنگرلو وجعفرآباد-بیله سوار را محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و اضافه کرد:در سه ماهه گذشته ۱۲۹ هزار و ۹۷۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران- قره آغاج،۸۴ هزار و ۵۰۸ تردد در محور مشگین شهر- کنگرلو و ۹۹هزار و۲۰۳ تردد تخلف در محور جعفرآباد –بیله سوار ثبت شده است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین از ثبت ۲۶۱ هزار و ۸۷۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد و افزود: در مدت یاد شده ۵۸ هزار و۴۲۲ تردد در محور آستارا اردبیل،بیش از ۲۷ هزار تردد در محور اردبیل-سرچم و۲۳ هزار و۳۴۱ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل آبی بیگلو به ثبت رسیده است.

نجفقلی زاده خاطرنشان کرد: در ۳ ماهه گذشته ۵ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۹۶ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است کهاز این تعداد ۴۴۶ هزار و۴۱۱ تردد در محور اردبیل-آستارا،۳۸۶ هزار و۱۵۰ تردد در محورآستارا-اردبیل و ۱۹۰ هزار و۹۱۳ تردد بوده است.

وی با بیان اینکه ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری تردد خودرویی در راههای استان را رصد و پایش می کنند به ضهروندان توصیه کرد قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.