بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

کاهش ۸ درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

در چهار ماه گذشته بیش از ۴۹۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور سفر کرده اند و آمارها کاهش ۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهند.

کاهش ۸ درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل
تین نیوز

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در چهار ماه گذشته بیش از ۴۹۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور سفر کرده اند و آمارها کاهش ۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان نمین از صدور ۸۰ هزار صورت وضعیت توسط شرکت ها در این مدت خبر داد و اظهار کرد: ۴۹۰ هزار نفر مسافر در چهار ماه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور سفر کرده اند، این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۵۳۶ هزار و۸۱۳ نفر مسافر از استان جابجا شده بودند که نشان دهنده کاهش هشت درصدی جابجایی مسافر در چهار ماه اخیر است.

شیرین زاده افزود: در این مدت ۲۸۱ هزار و۹۲۷ نفر مسافر از اردبیل، یک هزار و۲۶۳ نفر مسافر از نیر ،۴ هزار و۳۸۲ نفر مسافر از نمین ،۲ هزار و۲۹۳ نفر مسافر از بیله سوار ،۳۸ هزار و۱۴۴ نفر مسافر از پارس آباد ،۴۳ هزار و۴۱۹ نفر مسافر از خلخال ،۲ هزار و۳۷۲ نفر مسافر از کوثر، ۲۶ هزار نفر مسافر از گرمی ،۸۱ هزار نفر از مشگین شهر ،۸۱۱ نفر مسافر از سرعین، ۸۸۱ نفر مسافر از اصلاندوز به سایر مناطق کشور جابجا شده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۲۵۵ هزار و۵۹۷ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۱۹۰ هزار و۲۸۴ نفر با وسیله نقلیه سواری و ۴۴ هزار و۴۸۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه مینی بوس به مقاصد مختلف جابجا شده است.

شیرین زاده اظهار داشت: یک هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری از طریق هفت پایانه مسافری جابجایی مسافرین استان را برعهده دارند و خدمات مورد نیاز را به مسافرین ارائه می کنند.

وی همچنین از فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در این استان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می شود هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.