اوضاع بحرانی در خط آهن ناحیه زاگرس/ بروز حوادث متعدد در این خط
خط در راه آهن ناحیه زاگرس خصوصا بالارود مازو و بلاک مازو به شهبازان اوضاع بحرانی دارد.
روزهای آخر هفته گذشته نیز همچون آغازین روزهای آن، برای شبکه ریلی کشور پر از حادثه بود.
به گزارش تین نیوز، در روز جمعه 24 آذر , ساعت 8 صبح دیزل سبک در گودال سینی دوار اندیمشک در ناحیه زاگرس افتاد که در این حادثه دیزل سنگین ۸۴۸ دچار آسیب دیدگی شد.
در شبکه های اجتماعی عنوان شده که خط در راه آهن ناحیه زاگرس خصوصا بالارود مازو و بلاک مازو به شهبازان اوضاع بحرانی دارد.
به گزارش تین نیوز، حوادث ذکر شده در ادامه حوادثی بود که از ابتدای هفته گذشته در شبکه ریلی رخ داد.
در هفته گذشته و در روز شنبه 18 آذر چرخ دیزل قطار مسافربری زاهدان تهران گریپاژ و موجب خرابی قطار ۷۲۵ زاهدان تهران و معطلی چهار ساعته مسافران در ایستگاه بم تا رسیدن دیزل امداد شد. در مورد این حادثه گفته شد تعویض دیزل به علت گریپاژ کردن محور دیزل بوده است.
مسافران قطار زاهدان تهران به دلیل بروز مشکل فنی مجبور به اقامه نماز در قطار شدند.
بر اساس خبرهای منتشر شده ، این شرایط پس از آن به وجود آمد که دیزل قطار زاهدان تهران به شماره ۷۲۵ سرد و از ساعت 19 و 50 دقیقه تا رسیدن دیزل امداد از ایستگاه راین برای جایگزینی دیزل ۵۱۴ خراب شده، قطار متوقف شد.
لوکوموتیو زیمنس قطار اهواز مشهد ۲ نیز در بلاک سرد شده و پنج ساعت در ایستگاه اندیمشک متوقف شد. دلیل این توقف طولانی مدت نداشتن لوکوموتیو و موتورخانه ذخیره بود.
پس از این رخداد و تنها دو روز پس از آن و در تاریخ 20 آذر ماه نیز در راه آهن ناحیه جنوب و بندر امام خمینی نیز حادثه ریلی دیگری به وقوع پیوست. این بار واگن ۲۴۷۸۱۰ از قطار ۲۶۲ ورودی خط ۹ ایستگاه از خط خارج شد.
روز چهارشنبه 22 آذر ماه نیز حادثه خروج از ریل دیگری در راه آهن اصفهان رخ داد. در این روز لوکوموتیو شماره ٥١١ و یک واگن به شماره ٢٤٧٤٩٦ در روی سوزن خروجی بادرود به کاشان در ساعت ١٧ از خط خارج شد.
همچنان با کاسبان سانحه همراه هستیم. مطمئنم همان بانیان سانحه هم هستند
اگه مدیر با عرضه باشه نمی گذاره سانحه پشت سر هم بیاد
آقای کاظمی فعلا شما که سوانح رو داری ماستمال می کنی و مسخره می گیره به نظر از همه بهتر کاسبی می کنی
بد نیست پیشنهاد کنیم یک روز اگر سانحه ای در راه آهن تحت مدیریت میعاد صالحی رخ نداد، آن روز را در تقویم به عنوان روز شانس و اقبال ثبت کنند.
امیرعلی قلابی کاملا متفاوت و تابلو نسبت به امیرعلی واقعی
باز هم نفوذی ها بدون نام نشان یا با نشان کار مند راه آهن کارشناس ریلی دلسوز راه آهن و....نفوذ برای الان نیست و غربی ها از قدیم الایام در این کشور نفوذی داشته اند و بعد از انقلاب هم این نفوذی ها غیب نشده اند و قطعا کار می کنند و به فراخور آن لو می روند.
بیگی نژاد تاکید کرد: نفوذی ها حالا حالاها هستند ممکن است هر چه جلوتر برویم نفوذی ها بیشتر هم شوند و فرآیند کاری آنها نیز تغییر کند
رییس قوه قضاییه در سخنانی قاطع فرمودند وقتی مبارزه با فسادو غارت و چپاول آغاز میشود بلافاصله تخریب ها توسط عوامل مفسد شروع میشود.......
دکتر صالحی عزیز از شانتاژمفسدین نهراسیده و دست دزدان را قطع کنید
عوامل مفسدین و نفوذی ها طی کارمند راه آهن دلسوز راه آهن و کارشناس ریلی و..... در حال دروغ پراکنی و شانتاژ هستند
خر چه داند قدر حلوای نبات
توبره کاهی بود کنج رباط
#سونامی_حوادث_نزدیک_است
رییس قوه قضاییه در سخنانی قاطع فرمودند وقتی مبارزه با فسادو غارت و چپاول آغاز میشود بلافاصله تخریب ها توسط عوامل مفسد شروع میشود.......
دکتر صالحی عزیز از شانتاژمفسدین نهراسیده و دست دزدان را قطع کنید
عوامل مفسدین و نفوذی ها طی کارمند راه آهن دلسوز راه آهن و کارشناس ریلی و..... در حال دروغ پراکنی و شانتاژ هستند
باید یک خط اهن از الیگودرز به مسجد سلیمان زده بشه