بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ ​تخلف شرکت حمل و نقل خلیج فارس در صدور بارنامه برای بارهای آهن آلات

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان، از تخلف شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند خلیج فارس در خصوص عدم رعایت ضوابط سالن اعلان بار خبر داد.

​تخلف شرکت حمل و نقل خلیج فارس در صدور بارنامه برای بارهای آهن آلات
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان،  از تخلف شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند خلیج فارس در خصوص عدم رعایت ضوابط سالن اعلان بار خبر داد.

به گزارش تین نیوز، فرزاد دادخواه این مطلب را در نامه ای به مهرداد حمداللهی مدیرکل دفتر حمل و نقل و کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد.

خبر مهم امروز: 

کاهش 400 لیتری سهمیه سوخت ناوگان مسافری عمومی/ بی اعتنایی معاون وزارت نفت به معاون وزارت راه

 

وی در این نامه نوشت: با عنایت به گزارش نظارتی بازرسان این اداره کل، شرکت بزرک مقیاس هوشمند خلیج فارس بدون رعایت ضوابط پایانه بار امیر کبیر در خصوص لزوم اعلام بارهای انباری آهن آلات در سالن مجازی آتیس، نسبت به صدور بارنامه برای بارهای آهن آلات بارگیری شده از انبارهای واقع در اصفهان، اقدام نموده و نارضایتی شدیدی در بین رانندگان ایجاد نموده است.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن تذکر جدی به شرکت مذکور در خصوص لزوم رعایت ضوابط سالن اعلان بار، با عنایت به نامه شماره ...مورخ سوم بهمن ماه سال 1402 دفتر حقوقی، در اسرع وقت نسبت به طرح موضوع تخلفات شرکت در خصوص صدور بارنامه بدون رعایت ضوابط پایانه بار، اقدامات لازم را معمول و نتیجه را به این اداره کل اعلام نمایند.

نامه اداره راهداری اصفهان

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی

    یک مشت ... با کلی قراضشون تو اصفهان جمع شدن و بومی گرایی رو به اوج رسوندن و به اسم قانون دادستان رو در عین بی قانونی با دستور ش تبدیل به قانون کردن و قوانین خودشون رو جایگزین قوانین کشوری کردن و با دخالت در آزادی کسب و کارهای دیگه مزاحمت برای چندین صنف دیگر منجمله انباردارها و آهن فروشها و رانندگان غیر بومی ایجاد کردن و با قانون حضور برای نوبت بالعکس پایانه های دیگر بارهای انبار و آهن رو بومی کردن و باعث ضرر زیان رانندگان غیر بومی شدند.که اگر این قوانین برای خودشان در شهرهای دیگر اجرا می‌شد الان دادشان به هفت آسمان بود.لعنت به قوانین نژادپرستانه و بومی گرایی.

    • ناشناس

      توحتما دلالی و غصه پولای مفتی که از راننده‌ها میگیری را داری .وگرنه نگران هیچ کس و هیچ صنف دیگه ای نیستی

    • ناشناس

      دقیقا برعکس گفتی
      باربریها بارهای نوبتی را بدون نوبت به نصف کرایه به رانندگان غیر بومی میدهند و رانندگان غیر بومی هم چون میخوان زودتر برگردن به شهر خودشون بار را مفت میبرن ث ضرر به رانندگانی میزنن که به امید نوبت آتیس نشستن

  • حسین علیدادی

    ۲۵ سال راننده هستم باربریها زندگیم را گرفتند من میشد که بهتر بزیستم آمل شرکت های حمل نقل اجازه ندادند افسوس و افسوس و حسرت

  • محمد مهدی هراتی زاده

    بومی نگری مر قانون آمایش سرزمین در قانون برنامه و قانون توسعه حمل و نقل است ولی اگر جنبه خدمات عمومی و کارگزاری داشت که دارد دولت اختیار نرخگذاری و توزیع را دارد بهرحال آهن فروشان باید قرارداد رسمی سه جانبه با اشخاص حقیقی کامیوندار بعنوان مامور اجراء و حقوق انتفاعی شرکت خلیج فارس بعنوان متصدی پیمانکار خارج از موضوع نظام توزیعی با منافع و تعهدات متقابل ضمانت شده ببندند تا از دستور نظارتی و نرخ سازمان حمل و نقل خارج گردند و اگر مخالفت شد شکواییه به هیات عمومی دیوان جهت ابطال دستور و شعبه بدوی هیات عدالت اداری جهت مجازات خاطی تنظیم نمایند.

  • علی

    اینکه باید بار با نوبت حمل بشه بسیار خوبه طرف دلال کرایه مشهد را کرده 9 میلیون صافی عزیزان مشهدی هم امانش نمیدند بار نامه میشه 19 میلیون اما جناب دلال و باربری بلانسبت محترم کرایه را نصف میکنند با راننده