بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

کدام استان ها فردا تعطیل است

تعطیلی ادارات و بانک ها پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳

کدام استان ها فردا تعطیل است
تین نیوز

استان های تعطیل فردا پنجشنبه ۲۱ تیر اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ادارات برخی از استان ها پنج شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام شدند.

ادارات و بانک ها کدام استان ها فردا ۲۱ تیر تعطیل است

تعطیلی اصفهان

روز پنجشنبه ۲۱ تیر ادارات اصفهان تعطیل است؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور مدیریت مصرف انرژی و همچنین پیشگیری از مشکلات ناشی از غبارآلودگی هوا، پنجشنبه ادارات استان اصفهان تعطیل خواهند بود، اما دستگاه های خدمت رسان فعالیت دارند.

تعطیلی در قم

با تصویب کمیته مدیریت بحران استانداری قم، روز پنجشنبه، بیست ویکم تیر ادارات قم تعطیل اعلام شد.

تعطیلی ادارات زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از تعطیلی ادارات استان زنجان به دلیل گرمای هوا خبر داد و اعلام کرد: فعالیت تمام دستگاه های اجرایی، ادارات و بانک های این استان به جز مراکز خدمات رسان، مراکز بهداشتی و درمانی روز پنجشنبه، بیست ویکم تیر تعطیل اعلام می شود.

تعطیلی ادارات کرمان فردا

اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان اعلام کرد: به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی برق، تمام ادارات در سطح استان، پنجشنبه تعطیل است.

آیا ادارات کرمانشاه فردا تعطیل است

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، روزهای پنجشنبه این هفته و هفته آینده (۲۱ و ۲۸ تیر) ادرات استان تعطیل شدند و روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده هم دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.

تعطیلی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی و با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار، مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی روزهای پنجشنبه تا نیمه شهریور امسال تعطیل شوند.

آیا فردا یزد تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از تعطیلی دستگاه های اجرایی استان یزد در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: امور مربوط به دستگاه ها در این روز به صورت دورکاری انجام می شود.

تعطیلی ادارات همدان

با توجه به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق و همچنین با موافقت استاندار همدان، با توجه به پیش بینی افزایش دما در پایان این هفته و با هدف مدیریت مصرف بهینه برق مقرر شد فعالیت تمام دستگاه های اجرایی، اداره ها و بانک های استان به جز مراکز خدمات رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی که در بازه زمانی امتحانات پایان ترم یا برگزاری کنکور سراسری هستند، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۲۰ و ۲۱ تیر ماه) از ساعت شش صبح آغاز و با دو ساعت تعجیل در پایان کار، ساعت ۱۱ صبح تعطیل خواهند شد.

فردا اراک تعطیل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

تعطیلی ادارات چهارمحال و بختیاری

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: ادارات استان، به جز دستگاه های خدماتی، امدادی و انتظامی روز پنجشنبه تعطیل اعلام می شود.

آیا فردا تعطیل است

تعطیلی لرستان

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات و بانک های استان به جز مراکز خدمات رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت گردان روز پنج شنبه ۲۱ تیرماهتعطیل اعلام می شود.

ساعت کار ادارات سیستان و بلوچستان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی این استان فردا ( پنجشنبه) ساعت ۱۱ تعطیل می شوند.

تعطیلی ادارات سمنان فردا

دستگاه های اجرایی استان سمنان به دلیل مدیریت مصرف انرژی روز پنجشنبه تعطیل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.