بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

تلاش می کنیم مشکلات مسکن مهر استان اصفهان حل شود

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان گفت: تلاش می کنیم در آینده نزدیک مشکلات بخش آماده سازی پروژه مسکن مهر استان بررسی و حل شود.

تلاش می کنیم مشکلات مسکن مهر استان اصفهان حل شود

عباس آخوندی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح باند دوم جاده کمربندی خمینی شهر به شاهین شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر به استان اصفهان 295 کیلومتر راه جدید با هزینه ای بالغ بر 140 میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره برداری می رسد و افتتاح این مقدار راه جدید به آسایش و رفاه و ایمنی مردم استان کمک زیادی می کند.
به گزارش تین نیوز، آخوندی با بیان اینکه هدف من از سفر به استان اصفهان آشنایی و رفع مشکلات و بازدید از پروژه های مربوط به حوزه راه و شهرسازی است، گفت: در این سفر با اقشار مختلف از جمله مسئولان استان، پیمانکاران و مهندسین و دانشگاهیان حوزه راه و شهرسازی و نمایندگان مردم در مجلس ملاقات خواهم داشت.
 وزیر راه و شهرسازی افزود: در این سفر آسفالت بیش از 500 کیلومتر راه های قدیمی و خط کشی بیش از 600 کیلومتر نصب علائم راه ها انجام شده در دولت یازدهم برای افزایش ایمنی راه های استان به بهره برداری می رسد.
 وی با بیان اینکه جاده کمربندی خمینی شهر ـ شاهین شهر به صورت نمادین افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: به صورت هم زمان بیش از ده ها پروژه های راه و شهرسازی استان افتتاح می شود.
 آخوندی در خصوص مشکلات مطرح شده توسط مسئولان شهرستان خمینی شهر گفت: روز گذشته با اعزام قائم مقام وزارت راه و شهرسازی و بازدید از همه پروژه ها با استاندار اصفهان، تصمیم گیری بسیار خوبی برای حل مشکلات پروژه مسکن مهر استان گرفته شد.
 وی افزود: تلاش می کنیم در آینده نزدیک مشکلات بخش آماده سازی پروژه مسکن مهر استان، خدمات زیربنایی، خدمات و اماکن فرهنگی و مذهبی مورد نیاز بررسی و حل شود.
 وزیر راه با اشاره به اینکه معافیت مالیات و بیمه تأمین اجتماعی در بخش مسکن مهر در گذشته به تصویب هیئت دولت رسیده، گفت: در صورتی که یکی از ادارات و نهادهای دولتی در این رویه خلافی داشته و به مصوبه هیئت دولت عمل نکرده باشد، دستور لازم برای حل مشکلات مربوطه از طریق استاندار اصفهان صادر خواهد شد.
 وی در خصوص بودجه مورد نیاز برای احداث دوپل روگذر جاده کمربندی خمینی شهر، گفت: تلاش می کنیم بودجه های مورد نیاز در کمیسیون 215 برآورد هزینه شده و تامین اعتبار برای اجرا انجام شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.