بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

سه حادثه در اصفهان ۶ کشته و ۵ مصدوم برجاگذاشت

در این حادثه و به دلیل سوختگی کامل بدن، ۵ مرد که احتمال می رود از اتباع کشور افغانستان باشند جان خود را از دست دادند که پیکر آن ها غیرقابل شناسایی است.

سه حادثه در اصفهان ۶ کشته و ۵ مصدوم برجاگذاشت
تین نیوز

براثر وقوع یک تصادف زنجیره ای در بزرگراه خرازی اصفهان، آتش سوزی در یک گلخانه در مبارکه و انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان شش نفر جان خود را از دست دادند و پنج تن دیگر مصدوم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در گلخانه ای در جنب قند دهسرخ مبارکه به اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد که دو واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه و به دلیل سوختگی کامل بدن، ۵ مرد که احتمال می رود از اتباع کشور افغانستان باشند جان خود را از دست دادند که پیکر آن ها غیرقابل شناسایی است.

وی همچنین درباره واژگونی کامیون حامل میلگرد و تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید خرازی اصفهان در ساعت ۳ بامداد امروز بیان کرد: یک مرد در این حادثه جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز دچار مصدومیت و به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

علت بروز این حادثه در دست بررسی توسط پلیس راه است. 

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان، روبه روی شرکت کافی کولا در ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه بامداد امروز موجب سوختگی ۱۵ درصدی 2 مرد شد که توسط واحدهای امدادی اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم (ع) شهر اصفهان منتقل شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.