کلنگ احداث ایستگاه مترو دارک به زمین زده شد
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: با برگزاری مناقصه عملیات اجرایی سازه هسته مرکزی و سازه نگهبان و سازه ابنیه جانبی ایستگاه دارک، با مبلغ برآورد اولیه ۲۳۷۰ میلیارد ریال، گام دوم برای احداث ایستگاه دارک برداشته و کلنگ آن به زمین زده شد.
![کلنگ احداث ایستگاه مترو دارک به زمین زده شد](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/XK5xRp8Erc4o/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLNyAlF1Ennp4/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9+%D9%85%D8%AA%D8%B1%D9%88+%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86.jpg)
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: با برگزاری مناقصه عملیات اجرایی سازه هسته مرکزی و سازه نگهبان و سازه ابنیه جانبی ایستگاه دارک، با مبلغ برآورد اولیه ۲۳۷۰ میلیارد ریال، گام دوم برای احداث ایستگاه دارک برداشته و کلنگ آن به زمین زده شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سیدمحسن واعظی فر با اشاره به آغاز عملیات احداث ایستگاه دارک متروی اصفهان اظهار کرد: ایستگاه دارک در خیابان آیت الله غفاری، جنب شهرک امام حسین (ع) و محله دارک، با مساحت ۸۱۰۰ متر مربع، نخستین ایستگاه خط دو متروی اصفهان در منطقه زینبیه و در نزدیکی پارک سوار قرار دارد.
گزارش مهم روز را بخوانید؛
تعطیلی 2 روزه تهران و راه های فرار از ترافیک خروجی های تهران
وی افزود: روش اجرای ایستگاه دارک به صورت ترانشه باز، شمع و استرات است و دارای سازه های جانبی شامل شفت های تهویه، پله فرار و دسترسی است.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با بیان اینکه عملیات سازه نگهبان ایستگاه سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در این مدت به عنوان شفت پشتیبان دستگاه حفار مکانیزه (TBM) خط دو مورد استفاده قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با انتقال شفت پشتیبان به ایستگاه لاله، تکمیل سازه این ایستگاه در دستور کار قرار گرفته است.
تمام ادرس ها و نامها اشتباه....ماشالله
خیلی رسیدگی به این منطقه دارک کم هست وانگارازقصدبهش بی اهمیتی میشه چون منطقه ضعیف ازلحاظمالی هست هرکی مسولیتی اینجامیگیره رسیدگی درستی نداره وضع نورپردازی خیابان هاوکوچه هاروببینید